3ds Max : UVW MAP`te sıkıntı
Merhaba arkadaşalr editable poliy ile bir box ı istediğim kıvama getirdim duvarlar ataş duvarların ortalarına 2 sıra tuğla koyucam yanlız editable poly e sadece bir uvw map oluyor tuğlaları istediğim ebata getirdiğimde diğer taş düzeni bozuluyyor istediğim alanın yüzeyini seçip uvw map e değer girdiğimde seçili olmayan alandaki diğer texture de bozuluyor nasıl yapıcam ?
- Offline
- Erkek
map yaptığın yüzeyleri ayrı ayrı detach yap, herbirine uvwmap verirsen birbirlerinden etkilenmezler.
- Offline
- Erkek
Taş dokusunun dokusunun map chanal ına 1, tuğla dokusunun map chanalına 2. Değerini verip modeline üst üste 2 tane uvw map Ata . Sonra uvw map lerinde map chanalına bir tanesine 1, diğerine 2 değerini ver.böylece aynı numaralı uvw map ve doku birbirini etkiler dediğin karışıklık olmaz.
- Offline
- Erkek