3ds Max : 3d max 3 görünüş çıkarma
Merhaba
3 d maxda çizdiğimiz örnek bir dolabın. teknik resimde çizer gibi üst yan ön görünüşünü ölçülendirerek bir kağıda çıktı almanın kısa bir yolu var mıdır?
Kısa yolu yoksa uzun yoluna da razıyım :)
yok oda olmadı 3d max dosyasını autocada exportlayarak ordan alma imkanımız var mıdır?
- Offline
- Erkek
Soruna ne yazayım bilemedim ki şimdi ama üst ön yan görünümlerden shift q ile pratik şekilde render alıp kaydedebilirsin, onlarıda ps il birleştirirsin. tabi ne kadar işinize yarar bilemeyeceğim :)
Veya sorunu da yanlış anlamış olabilirim.
- Offline
- Erkek
Bunu bende düşünebilirdim ama yine de teşekkürler :)
- Offline
- Erkek
Ben de sizin düşünebileceğiniz düşünmüştüm zaten genede yazayım dedim :)
- Offline
- Erkek
çizgisel mi görünecek katı model mi görünecek
- Offline
- Erkek
çizimi autocade aktarın gerçi poligon modelde sıkıntılıdır ama istediğiniz görünüşleri alıp flatshot komutunu verin.
- Offline
- Erkek
ölçülendirme için uğraşıcaksın ama 2 yol izleyerek çizgisel render da alabilrsin.
kamera koymadan shift+q ile de yapabilirsin...
1. vray toon ekleyerek yapabilirsin.
2. Material Editor`den diffuse kanalına VRayEdgesTex`i map olarak ekleyin. Daha sonra bu malzemeyi, Render Setupdan-->V-Ray sekmesindeki Global switchesda bulunan Override mtl kanalına sürükleyip bırakın. Artık render aldığınızda çizgiler görünecektir. (alıntıdır.)
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim. Aytaç, Serkan, Erkan, Furkan.
- Offline
- Erkek
iges olarak export-import edebilirseniz bu işi rahat ve güzel bir şekilde yapıp ölçeklendirip çıktı alabilceğiniz program solidworks`tur diye düşünüyorum
- Offline
- Erkek