3ds Max : bend modifier yaparken yüzey oluşması sorunu
bend modifier yaparken yüzey oluşması sorunu
pink35gül günaydın
Herkese merhaba ,bir sorunum yardımcı olursanız sevinirim,kafes şeklinde bir yüzey çizdim ,resimdede göreceğiniz üzere düz olduğunda bir sorun yok ancak bu objeyi bükmek isteyip bend uyguladığımda üztte ve altta yüzeyler oluşuyor,ve bu yüzeyleri silemiyorumda başka bir şekille kesip atamıyorumda ,objenin segment sayıları 40,40,40 ben bunu çözemiyorum arkadaşlar bana yardımcı olursanız çok memnun olurum teşekkürler
iç mimar
2014-08-12 00:55:13 Edit:2014-08-12 00:55:37
- Offline
- Bayan
edit poly yaptıktan sonra
norromusa can
edit poly yaptıktan sonra alt ve üst poligonları seçip silemiyor musunuz ?
2014-08-14 13:54:24
- Offline
- Erkek
hayır ayrı bir polygon
pink35gül günaydın
hayır ayrı bir polygon oluşmuyor polygon olarak seçip sildiğimde tüm objeyi siliyor,sorunun nedenini buldum boolean uyguladığım hiçbir obje bend modify a yanıt vermiyor başka yoldan hallettim teşekkürler.
iç mimar
2014-08-15 00:20:29
- Offline
- Bayan
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!