3ds Max : bend modifier yaparken yüzey oluşması sorunu

bend modifier yaparken yüzey oluşması sorunu
pink35gül günaydın

bend modifier yaparken yüzey oluşması sorunu

Herkese merhaba ,bir sorunum yardımcı olursanız sevinirim,kafes şeklinde bir yüzey çizdim ,resimdede göreceğiniz üzere düz olduğunda bir sorun yok ancak bu objeyi bükmek isteyip bend uyguladığımda üztte ve altta yüzeyler oluşuyor,ve bu yüzeyleri silemiyorumda başka bir şekille kesip atamıyorumda ,objenin segment sayıları 40,40,40 ben bunu çözemiyorum arkadaşlar bana yardımcı olursanız çok memnun olurum teşekkürler

iç mimar
2014-08-12 00:55:13 Edit:2014-08-12 00:55:37
  • Offline
  • Bayan
edit poly yaptıktan sonra
norromusa canAvatar

edit poly yaptıktan sonra alt ve üst poligonları seçip silemiyor musunuz ?


2014-08-14 13:54:24
  • Offline
  • Erkek
hayır ayrı bir polygon
pink35gül günaydın

hayır ayrı bir polygon oluşmuyor polygon olarak seçip sildiğimde tüm objeyi siliyor,sorunun nedenini buldum boolean uyguladığım hiçbir obje bend modify a yanıt vermiyor başka yoldan hallettim teşekkürler.


iç mimar
2014-08-15 00:20:29
  • Offline
  • Bayan

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!