3ds Max : Edit Poly Animasyon Sorunu
Arkadaşlar Merhaba,
Edit Poly Paint Deformationdaki Push/pull ile bir animasyon yapacağım fakat autokey ile bunu yapamadım. Aslında yapmak ıstediğim deniz doldurma işi.. yani bir plane var bunu pull ederek yükseltme yapıcam ama bir türlü başaramadım ne önerirsiniz ?
- Offline
- Erkek
Aklıma gelen çözümlerden biri melt modifierını ekleyerek yapmak. Sıfır noktasından başlayarak yukarı doğru çıkartabilirsin.
Diğeri box çizip poligonlarını yüksek tutarak en üst poligonları seçip noise veya wave modifilerını ekleyerek box yukarı doğru extrude edebilirsin. Yada poly seçimde nokta olarak en üst kısmı önce altta daha sonra yukarı doğru kaldırabilirsin.
Bunun dışında massfx veya realflow, glu3d gibi araçlar da kullanılabilir.
- Offline
- Erkek
Melt aynı anda yükseltiyor, sanırım o olmaz. Diğerini tam anlamadım ama benim zatn bir sahnem var orda deniz üzerindeki alanı parça parça yükseltmem gerekiyor seçipte.. Ama seçtiğim zaman (Edit modu olduğundan sanırım) animasyona yansıtamıyorum
- Offline
- Erkek
O zaman Soft selection aracı ile yapman en uygunudur. Edit poly içerisindeki soft selection aracı ile yukarı aşağı doğru animasyon yapabilirsin.
- Offline
- Erkek
:) buda gol değil hocam tesekkurler yinede
- Offline
- Erkek
Elimden geleni yaptım olmadı nabalım :)
- Offline
- Erkek
Tesekkurler ;)After Effect ile cok basıt bır sekılde detaya gırmeden yaptım
- Offline
- Erkek