3ds Max : Editable poly seçiminde yüzeyde istenmeyen kenarlar oluşuyor
Öncelikle Merhaba
Herkese iyi çalışmalar diliyorum.
Benim yaşadığım sorun şu şekilde. Wall ile bina duvarlarını oluşutup standart pencere kapı çizmeyeceğim için probolean ile pencere kapı boşluklarını açmak istediğimde.probolean işlemini bitiridikten sonra nesneyi editable poly yapıp polygon sekmesi ile yüzey seçmek istediğimde yüzeylerde istenmeyen edge ler oluşturuyor.Farklı bir yöntemde denedim 2d spline olarak duvarın boşluk larla beraber görüntüsünü çizip dış sınırı editablespline `a çevirip attach multi yaptım.ardından extrude modifieri attım.son olarak editable /edit poly ` çevirince yine yüzeyde anlamsız edge ler oluşturuyor. remove ile silmeyi deniyorum silinmiyorda. Kıymetli yardımlarınızı paylaşırsanız sevinirim .
- Offline
- Erkek
Yiğit selam,
Ben bolean yada pro bolean kullanma taraftarı değilim.2.yaptığın yöntem daha doğru gibi.eger bu edgeler çıkmasın dıyosan on gorunusten line olarak cızıp exturude yaparsan o eggeleri görmezsin.Gerçi edgeler dursada çok sorun olmaz.Editable polynın mantıgını kavrarsan neden o edgelerin orda çıktığını anlamış olursun.
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
ozel_34Şahin İMAMOGLU
OtsukarciAhmet Küçükkaya
- Offline
- Erkek