3ds Max : Yardım 112 degil siz lazımsınız bana :)
Arkadaşlar tam olarak sormak istediğim şu diyelim ki bi box` ın bi kenarını çizdiğim bir line detayına göre süreklilik kazandırmak istiyorum. yani line ile çizilmiş bir şekli box ın kenar ına aynı o girinti cikintıda süreklilik kazandırarak uygulanmak istiyorum. bunu bi 3dsmax kursunda öğrenmiştim ama nasıl yapıldığını çıkaramadım yardım lütfen. resim de ekledim yapmak istediğimi biraz daha aciklamıs olur. Şimdiden teşekkürler.
- Offline
- Erkek
http://www.youtube.com/watch?v=rl-M8qv-3hY
Bunun gibi birşey mi ?
- Offline
- Erkek
tam olarak bu değil iki çizgi modülü için geçerli oluyor bir box üzerine modifier list te bavel profile sekmesi çıkmıyor ama yinede az da olsa işime yaradı box un uzerie bi line çizip onu bavel profile ile benzettim ama ayrı bir parça oldu benim istediğim boxun o kenearı istediğim şekilde olması ve boxla bir butun olması başka bir yöntem bilen varmı?
- Offline
- Erkek
konu başlığıyla güldürdün beni, çok yaşayasın
- Offline
- Erkek
Box üzerine uygulayamazsın zaten. Line ile yapılır. Box üzerine istediğin deseni istediğin şekilde verebilmenin pratik yolunu ben bilmiyorum. En uygun yöntem benim bildiğim kadarıyla bu.
Bileşik bir obje oluşturmak istiyorsan, kutuyu ve bevel objeni birleştirebilirsin. Poly ile yapabilirsin, biraz poly modelleme videolarına bak.
Gerçi kutuyu poly ile birleştirmek biraz uzun yol olur, bevel ile istediğin ölçüde yapıp poly ile kutu benzeri şekli vermen daha kolay olacaktır.
- Offline
- Erkek
box dan bi poligon seç , sonra da editable poly den "exturede along spline" butonuna tıkla sonra da istediğin line seç
- Offline
- Erkek
yazruzgarı verdiğin bilgi için teşekkür ederim ama istediğim gibi olmadı :(
- Offline
- Erkek
benim bildiğim bunu tek komutla solidte yaparsın.Revittede bir yolu var detaylı bilmiyorum.Max ta birkaç işlem gerektirir.Sweep ve Loft ancak işini görür
- Offline
- Erkek