3ds Max : Displace Map - Edge Problemi -ÇÖZÜM-
Vray ya da başka herhangi bir eklenti ile Displace yapmak yerine, Material editörün içerisinden yapılan Displace maplerde yaşanılan; "edgeler arası boşluk" ya da "kenarların açık kalması" sorununa aşağıdaki videoda çok basit bir çözüm var.
İlgilenenlere, ihtiyacı olanlara...
https://www.youtube.com/watch?v=pDeM_WMLKuE
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim Halis :) güzel bir paylaşım
- Offline
- Erkek
çok merak ettiğim bir sorundu.
güzel bir ders fakat hangi normalleri unify ettiği biraz karışık :D
- Offline
- Erkek
Rica ederim Gökhan :)
Vray displace ihtiyacım oldu ancak, altı milyonu aşkın poligon olunca render çok kastı. Denerken ve araştırırken bunu buldum. Rendera faydası olmasa da ihtiyacı olanlara iyi çözüm diye düşündüm...
norro:
Unify edilen normaller "köşe edglerin" birleştiği noktalardaki normaller. Yeni oluşturduğu edglerin normallerine dokunmuyor.
Ayrıca ben biraz önce denedim yeni edge oluşturmaya da gerek yok. Ama o zaman tüm yüzeyleri smooth yapıyor. Ben duvar vb. yaparken, polyleri smooth kullanmayı sevmiyorum.
O nedenle benim gibi çalışanlar için yeni edge eklemek daha iyi olacak sanırım.
- Offline
- Erkek