3ds Max : max te karakter kaplama sorunu
merhaba uv layoutta uv sini çıkardığım karakteri maxte kaplıyorum render almadan baktığımda sorun yok gibi görünüyor render alınca bazı kısımların rengi değişik gözüküyor bu sorunu gidermek için ne yapabilirim bilen bir kişi varsa rica etsem açıklayabilirmi örnek resim ekledim
http://www.upmatik.com/m/2014/05/02/adamloww.jpg
- Offline
- Erkek
bence oralar UVleri kestiğiniz yerler
- Offline
- Erkek
sadece tek karakter içinse eğer unwrella trial indirip bir dene istersen, 30 kullanımlık.
http://www.unwrella.com/download/
eğer oyun tarzı birşey için modelleme yapıyorsan şu derste işine yarar:
http://www.youtube.com/watch?v=BY-nKxyHKRc
- Offline
- Erkek
her ikinizede cevap yazdığı için teşekkürler uv ile kestiğim yerler olabilirmi bilmiyorum öbür koluda kestim ama onun rengi düzgün diğerinin farklı tonda aynı rengi tutmuyor iki kol
- Offline
- Erkek
sanırım sorun normal map atıyınca oluyor normal map i kaldırıyorum sorun düzeliyor ama normal map atayınca rengi değişiyor bazı kısımların bunun önüne nasıl geçebilirim bilen bir kişi var mı?
- Offline
- Erkek
çok teşekkür ederim tuncay hocam gammayı kapadım düzeldi
- Offline
- Erkek