3ds Max : 3ds Max te Toprak Yapımı
Arkadaşlar , 3ds Max te fotogerçekci toprak zemin yapımı ile ilgili teknik bilgiye ihtiyacım var ; internet üzerinde epey bilgi mevcut ama istediğim sonucu alamadım açıkcası bir türlü ..yardım ve önerileriniz için teşekkürler..
- Offline
- Erkek
http://www.cgrecord.net/2012/03/making-of-its-going-to-rain-by-dennis.html
http://s16.radikal.ru/i191/1202/be/01608fc6bac8.jpg
- Offline
- Erkek
Hasan bey linkleri inceledim tesekkurler denemkete fayda var tabiki .
bilgisayarım cok guclu degıl 8 gb ram ve i5 işlemci ve ortahalli ekran kartı..multiscatter ile ram sorunu yasarmıyım bılemıyorum 3200 m2 lık bır alanda uygulamam gerekıyor yanı ınsaat zemini olusturmaya calısıyorum ırı toprak parcaları kaya ziyade daha küçük ve duzgun dagıtılmıs toprak dolgu olusturmam gerekıyor..
- Offline
- Erkek
forestpack işine yarayabilir .
- Offline
- Erkek
http://www.ronenbekerman.com/making-of-scandinavian-summer-house/
- Offline
- Erkek
Merhaba,
Materyaller arasından Vray material`in diffuse sekmesine "Substance Map" eklersiniz, Load Substance butonundan açılan pencereden Textures klasörüne tıklarsınız, orada Dry_Ground_02 dosyasını seçersiniz, daha sonra istediğini tane boyutu ve incelik oranına göre tile ettirirsiniz. Ben bump mapi olarak Cell kullandım, siz herhangi bir başka bump mapi (speckle, noise v.s) kullanabilirsiniz. Substance ayarlarını kullandığınızda çok işinize yarayacağını göreceksiniz...
- Offline
- Erkek
Arkadaşlar verdiğiniz faydalı bilgiler için teşekkürler , tek tek deneyeceğim zaman oldukça. Bu arada DevranKSK adlı üyenin bir çalışmasında kullandığı bahce toprağı kalıtesını ornek olarak gosterebılırım , nasıl yaptıgını merak ettım dogrusu.. ( kendısıne de yazdım ama henuz cvp gelmedı )
- Offline
- Erkek