3ds Max : bir araziyi modellemek konusunda
merhaba arkadaşlar.
Elimde bir site peyzaj projesi var. 2 boyutlu DWG dosyası. arazi si oldukça kot lu bir proje. açıkçası bakışlardan filan ne kadar baksam da ben 2d yi doğru algılayıp 3d ye çeviremedim. mimar arkadaşlarımdan biri bana yardımcı olabilir diye düşünüyorum. bana arazinin 3d halini ve araziye oturacak 3 yapının kaba kutlesini(mesela 2 cephenin giriş katlarını ve kafeteryanın kaba halini) araziye oturtup hayatımı kurtaracak bir arkadaş gerekli yani :) sonra ben onu max de referans alarak çalışmama başlayabileceğim. çok şey mi istiyorum bilmiyorum ama 2 gündür bakıp bakıp yol alamıyorum işle ilgili. Zaten bu projelerdeki bakışlardan arazi yapısını nasıl algılıyorsunuz bilemiyorum :)
- Offline
var da işte benim kafam almıyor söz konusu arazi olunca. binaların zemine oturduğu kotları göstermiş. rampaları da koymuş mimar. ama 3 boyutlu düşünemiyorum bir türlü mevzuyu. sadece bu pojede değil zaten. hiç bir projede anlayabildiğim bir olay değil.
- Offline
mimarınla konusup arazi hakında bilgiler alman lazım sev hakında egileri projede belitmemiş mi yada sen kesitlerden taşıma yapman lazım mumkunse kesitlerin resimlerini eklermisin buraya :D
- Offline
- Erkek
arazide eşyükselti eğrileri bellimi?eğer belliyse compound objects--terrain komutu işinizi görebilir.
- Offline
- Erkek
valla mimar olmadığım için pek proje okumak zorundada kalmadığım için eşyükselti eğrilerinin hangileri olduğu konusunda bir fikrim yok açıkçası :(
- Offline
hemen resim yüklüyorum bu arada
- Offline
siz burada en iyisi dosya ve resim paylaşın görmeden kestirmeden bir şeyler açıklamak gerçekten zor.
- Offline
- Erkek
- Offline