3ds Max : kalabalık sahneler de kasmaması için yapılması gerekenler
arkadaşlar kalabalık sahneler de modelleme yaparken hangi sahne en az yorar bilgisayarı wirafreme. shaded . boindbox. ve ya ne varsa. bi de püf noktaları varmıdır.
- Offline
- Erkek
sahnedeki nesneleri wireframe göstermek kasar bilg. shaded kullan
sahnendeki nesneleri object properties den box seçeneğini seç işini kolaylaştırır.
yada tamam bitti dediğin nesneler yada agaç payzaj yapıyorsan bunları prox çevir kasmayı engellersin.
- Offline
- Erkek
üzerinde işlem yapmayacağın fakat görmen gereken obkeleri xref olarak sahneye çağır.
- Offline
- Erkek
Xref li veya xrefsiz hali kastırmama ile ilgili nasıl avantaj sağlıyor?
- Offline
- Erkek
xref objeleri 3ds max viewportta hesaba dahil etmez böylece fps düşmesi yaşamadan rahat çalışma sağlar. xref objeler seçilemez ve üzerinde işlem yapılamaz ancak render alınabilir ama renderda herhangi bir hızlanma beklemeyin çünkü her ne kadar viewporta poligonel bir hesaba dahil edilmeselerde renderda dahil edilirler. sahnenize ait textureları ortak bir klasörde toplarsanız xrefler onlarıda görür.
- Offline
- Erkek
müthişsiniz xref bilmiyorumda object proparties- Box seçeneği çok işime yaradı . BEYİN FIRTINASI BU OLSA GEREX :)
- Offline
- Erkek
cumci;
İnsanlar bunun gerçek olduğunu düşünebilir.Bence bu şekilde bir şaka yapılmasını doğru bulmuyorum.
Saygılar.
- Offline
- Erkek
cumci şaka yapmıyor. instance ile copy arasında çok fark var.
- Offline
- Erkek
recepyngz;
ben denedim hiç bir fark yok. sen denedinmi
- Offline
- Erkek
cinema 4d kullanıcısıyım... instance ile copy yada cloner arasında çok ciddi bir fark göremedim bende... aynı sahneyi instance ve copy olarak render aldım sadece 2 saniye fark etti.
- Offline
- Erkek