3ds Max : lütfen bakarmısınız çıkamadım işin içinden. (render to texture)
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Ben oyun için bir çalışma yapıyorum fakat şöyle bir sorunum var.Çalışmamda dış mekan için güneş iç mekan için vray ligt kullanıyorum.Sorunum şu iç mekana normal kamera ile bakınca sorun yok ışık ve parlama harika ama vray fizik kamera ile bakınca ışık multisini 200 yapsamda karanlık.Ben normal kameraya geçip render to texture alınca güneşten dolayı bembeyaz oluyor.Fizik kameraya geçince iç mekan karanlık kalıyor yokmu bu ikisinide destekleyen bir kamera yada fikir lütfen yardım edin.Şimdiden teşekkür ederim.
- Offline
- Erkek
fiziksel kamerada ki 200 değerini azaltın f number degeri ve iso değerleriyle orantılı olarak oynayarak istediğiniz sonucu alabilirsiniz
- Offline
- Erkek
Bilal çok teşekkür ederim ama render to texturede hala sorunum devam ediyor.Bi iki kameradan aynı anda render to texturede alamıyorum dogal olarak.Bu yüzden iç ve dış patlama yaratıyor ne yapsam anlamadım
- Offline
- Erkek
Arkadaşlar çözümü olan yokmu.Yada kameraya istedigim ışıgı atamam mümkünmü
- Offline
- Erkek
F number değerin kaç
- Offline
- Erkek
F number 1 yaptım iso 25 yaptım bu sefer iç mekan iyi durmasına ragmen güneş ayarı 0,01 de ama yinede aşırı derecede patlama yaşıyorum.Her yolu denedim bir türlü çözemedim
- Offline
- Erkek
ışık fazla şse f number degerını ve ıso degerını yukselt cunku objrktıfe gıren ısık fazla oluyor 12 falan yap f numberı
- Offline
- Erkek