3ds Max : Path Deform WSM: Stretch Sorunu
Excavator Animasyonu için hazırladığım Crawler yürüyüş hareketini tasarlamak amacıyla internetteki Path Deform (WSM) tutoriallarından faydalandım. Fakat gördüğüm kadarıyla yay geçişlerinden elemanlarda şekil değişiklikleri göze çarpmakta. Bu elemanlara şekil değiştirmeden path üzerinde nasıl akış sağlayabilirim ?
http://www.youtube.com/watch?v=5AWzQsuv4PY&feature=youtu.be
Video`da inceleyebilirsiniz. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
- Offline
- Erkek
parçaları copy instance olarak çoğaltıp deneyin...
- Offline
- Erkek
bir dersi vardı bulamadım.Kaydettiğim cd den vimeoya yüklüyorum.45 dakika sonra tamam diyor.https://vimeo.com/82230202
http://www.youtube.com/watch?v=c7BeTMN_UYQ&feature=youtu.be
buraya yüklenmiş
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Ahmet Bey;
Video için teşekkürler. Inceleyeceğim... :) Son saniyeleri incelediğimde bu video işimi görücek gibi.. Tangent`larda bir uzama göremedim...
- Offline
- Erkek
http://www.tr3d.com/forum/oku/3dsmax/tank-tekeri-anime-etmek/
http://www.tr3d.com/galeri/proje/1e73/
bunlarada bir bak
- Offline
- Erkek
Animasyon tamamlanmıştır.. Bir preview`ı sizlerle paylaşmak istedim. Yardımlarınız için teşekkürler tekrar...
https://www.youtube.com/watch?v=IFeTWpINLh8#t=14
- Offline
- Erkek
güzel olmuş animasyon eline sağlık. Bende full character rig üzerine çalışıyorum. bir kaç mimik hareketi kaldı. bitirince sizlere paylaşmak isterim
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim... Görmek isterim gerçekten :) Çalışmalarında başarılar...
- Offline
- Erkek
bir tek parçayı paht deform yapıp sonra instance edip çogaltıp yapmıştım robot paleti için uğraşırken sağa sola dönüşlerde palet yamuluyordu.
o şekilde çözmüştüm.paleti olduğu yerde döndürün acaba osorun çıkacak mı merak ettim....
- Offline
- Erkek