3ds Max : Yapı Modelleme Hızlanabilmek İçin Öneri
Arkadaşlar Merhaba;
Bir alt mesajdaki fotoğrafta olduğu gibi kesik arc üstüne sphere oturtmak istiyorum fakat yapının(arc) iç kısmında kalan sphere kısmını en kısa yoldan nasıl temizleyebilirim? Tek tek vertex leri ayarlayarak ve sphere in arc içinde kalan edge leri tek tek silerek modellemeye çalışıyorum ama tahmin edebileceğiniz gibi uzun zaman alıyor. Beni bu durumdan kurtaracak önerilerinizi bekliyorum, teşekkür ederim..
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Hocam bolean istediğim sonucu vermiyor, kaç saattir bolean ile deniyorum ama hem istediğim gibi subtract edemiyor hem de sonrasında objeleri birleştiremiyorum..
- Offline
- Erkek
sphere sekmentini biraz yüksek tut ve hatta boleon ile çıkaracağın objelerin segmentlerinide biraz yükselt ve ProBoleon kullan. objeleri birleştirmek kısmını ben anlayamadım kast ettiğin nedir? muhtemelen biliyorsundur ama en basit yöntem covert - edit poly - attach
- Offline
- Erkek
kajax hocam aynen dediğin gibi yapıyorum zaten de birleştirmeden kastım fakrlı objeleri yazdığın gibi birleştirdikten sonra edge lerin düzeninin bozulması. Tek tek cut ile çizmeye çalışıyorum. Connect lerde sıkıntı yaşıyorum mesela. Bu anlattıklarıma önerin varsa çok mutlu olacam :) İlgin için teşekkür ederim :)
- Offline
- Erkek