3ds Max : Edge ile Yüzey Oluşturma
Arkadaşlar Merhaba,
Create Shape From Selection ile kafes örüntüsünü elde ettikten sonra ara kısımlara yüzey oluşturmak istiyorum. Bina modellemesi gibi düşünebilirsiniz; oluşturduğum tel örüntü arasına cam yüzey yapabilmek amacım. Surface modifier ile yaptığımda shape im arasında kayboluyor ve farklı materyallerle giydiremiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler iyi çalışmalar..
- Offline
- Erkek
Biraz zorlama olacak ancak: tel örüntüyü kopyalayın ve yüzde 97`ye küçültün. Daha sonra küçülttüğünüz kısmı cam yapın ve örüntünün içine yerleştirin.
- Offline
- Erkek
Create shape from selection uyguladığınız objeyi(geosphere kullanmışsınız sanırım) tel kafesi oluşturduktan sonra silmeyip tek parça cam olarak kullanırsanız olmuyor mu? Ardından o parçanın smoothing group`u sıfırlarsanız her yüzey ayrı parçaymış gibi ışığı kendi normal`ına göre yansıtır.
- Offline
- Erkek
Arkadaşlar teşekkür ederim, sağolun :)
- Offline
- Erkek