3ds Max : Düz CUT İşlemi???
Merhaba Arkadaşlar,
Obje üzerinde, bir face`de edgelerde connect ile edge eklediğimizi var sayalım, ve çalışma devam etti gitti ama bir yerde bu edgenin diğer komşu facede de olması gerekliliği çıktı diyelim. Bu kısımda bu CUT işlemi dışında düz ve hatasız nasıl devam ettirebiliriz? Bi fikriniz varmı? Cut yada CUT işlemi yaparken, oluşan edgenin düz devam etmesini nasıl sağlarız?
- Offline
- Erkek
Polygon moda geçersin kesmek istediğin polygonu seçtikten sonra quickslice ile yada sliceplane ile kesersin
- Offline
- Erkek
eklenen çizginin diğer çizgilerle devamlılığını istiosan ve loop yapınca hepsi seçilsin istiyosan aklımda 2 yol var ;
1- cut ile yaptığın bi önceki edgeleri seçip ( ctrl + del sil ile) ve
ve edit poly deki slice ile tekrar dan o hizaya edgleri çiziyosun
2-yok eğer sadece o eksik yere edge atacam bişeyi silmeden diyosan . yeni oluşacak edgenin 2 tane vertex i olacak ya işte önce o vertexleri oluşturup (insert vertex ile ) ve oluşan bu iki vertex e connect komutunu uygula.
- Offline
- Erkek
Swift loop komutuna bakın.Swift loop ile istediğiniz sanırım olacaktır.
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim özellikle Alper ve dursun arkadaşların yönlendirme ve vermiş olduğu bilgiler çok yerde hayat kurtarıcak tarzda, gerçekten çok yararlı oldu.
- Offline
- Erkek