3ds Max : Animasoyn yansımalar ? -
Selamlar arkadaşlar linkten animasyona bakabilirsiniz gereksiz yansımalar var ışık olarak onları nası çözebiliriz ilbgisi olan var mıdır çok teşekkür ederim şimdiden .
Link; https://www.youtube.com/watch?v=DQH8GLFKP5Q
- Offline
- Erkek
mental ray kullandın sanırım. eğer öyleyse bu FG doğru ayarlanmamış.
- Offline
- Erkek
Vray kullandım 1 tane vraysun var sahnede tam anlamıyla çözemedim vaktimde pek yok deneme yanılma sizlerden bilen yada bu sorunla karşılaşan vardır diye sormak istedim, teşekkürler .
- Offline
- Erkek
Kullandığın render motoru, kaç frame`de bir ışık hesabı yaptırdığın, render ayarları gibi bilgileri paylaşabilirsen daha fazla yardım alabilirsin sanırım..
Oldukça hareketli bi kameran var, o yüzden tahmin ediyorum frame atlayarak ışık hesabı yaptırdığın için olabilir. Yabancı sitelerden de "flicker problem" olarak aratabilirsin..
- Offline
- Erkek
Toplamda 400 frame sahne resmilerde görebilirsiniz bazı ayarları, diğer yabancılarda da aratayım belki bişiler bulabilirim teşekkürler,
http://p1308.hizliresim.com/1d/5/r5fbu.jpg
http://n1308.hizliresim.com/1d/5/r5fd5.jpg
http://n1308.hizliresim.com/1d/5/r5fdf.jpg
http://p1308.hizliresim.com/1d/5/r5fdp.jpg
http://n1308.hizliresim.com/1d/5/r5fdu.jpg
- Offline
- Erkek
Light cache ayarlarında mode:single frame olarak görünüyor ve irradience map ayarlarını göremiyorum ama tahmin ediyorum o da single frame olarak kalmıştır..
Light cache için fly through, irradience için de (sahnende hareketli nesneler olduğundan) animation(prepass) seçeneklerini kullanabilirsin.. İlk önce render almadan bu hesaplamaları tamamlayıp kaydet, sonra render`a geçersin..
Hatta daha şu tutorial`i de inceleyebilirsin, faydası olur muhakkak ;)
http://www.vray.us/vray_tutorials/vray_tutorial_irradiance_map2.shtml
- Offline
- Erkek
Çok teşekkürler üstad inceliyorum hemen inş. halledicem .
- Offline
- Erkek
Rica ederim, kolay gelsin :)
- Offline
- Erkek
İnsan Yürürken etrafındaki Moleküllere çarpar. Hem de saniyede 25 defa ... ;)
Yerinde Sabit bekleyen moleküller ile hareketli molleküllere çarpan fotonları düşünmek lazım ... Rendern sonucun aslında normal. Sadece daha kaliteli (mesela insan gözü kadar kaliteli) kamera kullanmalısın... ;)
Bu arada 5 yıldızı nereden aldıın looo ? :)
- Offline
- Erkek