3ds Max : Kaldırım Texture Atama

Kaldırım Texture Atama
ALTaMaRaÜmit KorkmazAvatar

Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var 1 numaralı resimdeki gri olan alan benim modellediğim kaldırım. Fakat buna texture atadığımda üstüne UVW Map uyguladığımda diğer 2 numaralı resimdeki gibi oluyor. Ben ise texturun modelimi takip etmesini istiyorum. Daha önce max2012 kıvrımlı bir yol yapmak için kullanmıştım olmuştu fakat şimdi max 2013 de yapamıyorum.


2013-07-12 20:02:14 Edit:2013-07-12 20:04:44
  • Offline
  • Erkek
UVW Map ile onu
dark1nqMehmet ÜnalAvatar

UVW Map ile onu takip edicek şekilde kaplayabileceğini zannetmiyorum. Unwrap gibi farklı yöntemlerle olur.


2013-07-12 22:34:50
  • Offline
  • Erkek
unwrap ile yapabilirsin. yolun
adlAdile DemirdelenAvatar

unwrap ile yapabilirsin. yolun snap noktalarını textureye göre ayarlarsan kaplaman düz döşenmiş gibi olur.


www.cephecizim.com
2013-07-12 23:43:16
  • Offline
  • Bayan
http://www.cgarchitect.com/2010/12/face-uvwmap http://www.gtaforums.com/index.php?s=2f115d176e95058579effee2a9b0017d&showtopic=541036
campanellaMahmut AltuntaşAvatar

http://www.cgarchitect.com/2010/12/face-uvwmap

http://www.gtaforums.com/index.php?s=2f115d176e95058579effee2a9b0017d&showtopic=541036


Bir düşte yaşıyoruz. Düşleyenin olmadığı, düşün kendini düşlediği bir düş.
2013-07-13 00:33:58
  • Offline
  • Erkek
Yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar
ALTaMaRaÜmit KorkmazAvatar

Yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar :)


2013-07-13 02:42:01
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!