3ds Max : Kaldırım Texture Atama
Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var 1 numaralı resimdeki gri olan alan benim modellediğim kaldırım. Fakat buna texture atadığımda üstüne UVW Map uyguladığımda diğer 2 numaralı resimdeki gibi oluyor. Ben ise texturun modelimi takip etmesini istiyorum. Daha önce max2012 kıvrımlı bir yol yapmak için kullanmıştım olmuştu fakat şimdi max 2013 de yapamıyorum.
- Offline
- Erkek
UVW Map ile onu takip edicek şekilde kaplayabileceğini zannetmiyorum. Unwrap gibi farklı yöntemlerle olur.
- Offline
- Erkek
unwrap ile yapabilirsin. yolun snap noktalarını textureye göre ayarlarsan kaplaman düz döşenmiş gibi olur.
- Offline
- Bayan
http://www.cgarchitect.com/2010/12/face-uvwmap
http://www.gtaforums.com/index.php?s=2f115d176e95058579effee2a9b0017d&showtopic=541036
- Offline
- Erkek
Yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar :)
- Offline
- Erkek