3ds Max : 3d maxda ufuk çizgisi sorunu.
render alırken altta böyle mavi yüzey çıkıyor. Ufuk çizgisi anladığım kadarıyla. Bu mavi yüzeyi nasıl kaldırabiliriz? Birde bazen bu mavi yüzeye gelen objelerin etrafını siyah bir çizgi ile çiziyor. Yardımcı olur musunuz?
http://m1306.hizliresim.com/1b/p/pdzdd.jpg
- Offline
- Erkek
Zemin Vray Plane ilemi yaptın. Vray Plane ile yaptıysan sonsuza gider. oda ufuk çizgisi gibi durur
- Offline
- Erkek
V-ray light`ı seçtim type: Dome yaptım.
- Offline
- Erkek
Tmm ozman ordakı gordugun beyazlık dome u invisible yapmadın ıcın beyaz goruyorsun
- Offline
- Erkek
invisible yaptığımda bu sefer arkaplan komple siyah oldu. gökyüzünü göstermiyor. yani o mavi yüzeyde siyah oldu. yani benim istediğim o mavi yüzeyde gökyüzüne dahil olsun. orasıda gökyüzü olsun. render yaparken mavi olarak gözükmesin.
- Offline
- Erkek
http://www.youtube.com/watch?v=t5ZF_lY9bpI
Bi tutorial ı seyret tam işini göreceğini düşünüyorum
- Offline
- Erkek
Tamamdır. Oh be! Teşekkür ederim yardımlarınız için. V-ray light dome ayarlarında texture bölümünden v-ray sky işaretledim ve environment den de v-ray sky`ı, dome ile instance yaptım düzelti. Çok teşekkür ederim video için. Harika bir video. :)
- Offline
- Erkek