3ds Max : Spline Modelleme Yardım (Resimli)
- Offline
- Erkek
daha fazla nokta oluşturarak bunları refine ile linear şekilde bağla ve bu spline surface komutunu uygula. Bir çözüm.
- Offline
- Erkek
Refine ile vertex ekliyorum create line ile iki nokta arasında cizgi oluşturuyorum ama weld yemiyor.
- Offline
- Erkek
bir nokta aynı anda sadece iki edge ile oluşur. üçüncü bir edge oluturduğunuz zaman ikinci bir nokta oluşur ve asla kaynaklanmaz. Bu noktaları spline metodunda beraber seçerek çalışmalısınız. Buda çok sıkıcı ve dikkat isteyen bir durum
- Offline
- Erkek
bence bu çizim için poligon modelleme tekniği kullanılabilir.
- Offline
- Erkek
Önce referans resmi doğru yerleştirmek ile başla derim. Birde sadece iki splain ile bu modeli oluşturamazsın.
- Offline
- Erkek
şahsen ben böyle zorlu çizimlerde autocad ile baştan plyline ile dönüyorum sonra maxe import edip öyle modellemesine başlıyorum..bana max te spline ile çalışmak biraz zor geliyor (açıkcası üşeniyorum)
eğer autocad biliyorsan oradan çizipte deneyebilirsin..
tabi tercih meselesi.
- Offline
- Erkek
- Offline