3ds Max : ımport sonrası çizgi kayması
Merhaba arkadaşlar; Öncelikle ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI Hepimiz için kutlu ve mutlu olsun.
Şimdi takıldığım ve sizlerin yardımına ihtiyaç duyduğum nokta ise autocadden projeyi maxe import edince resimdeki gibi daha önce karşılaşmadığım kaymalar meydana geliyor. bunu düzeltmemin bir yolu var mıdır?
[url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://o1304.hizliresim.com/18/r/mccj7.jpg[/img][/url]
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
eski işyerimde bu sorunla çok kez karşılaşıyordum bu sapmalar autocad çiziminde de mevcut zaten z eksenin de saçma sapan yerlerde noktalar oluyor snap açık çizim yapıldığı için snap bu onoktaları yakalıyor ve böyle çizgiler oluşuyor sebebi de genelde tefriş için aldıkları hazır çizimlerden oluyor bazı çizimler 3 boyutlu yada bozuk bir sayfada çılışıyoalr ve sürekli o sayfada çalışılıyor ufak değişiklikler yapılarak. başka sebeplerde olabilir.
neyse ben çözümü geneelde tefrişleri silip sadece planı bırakıp bütün linleri birbirine attachlayıp sonra verttexlerini z ekxeninde aynı hizya getiriyordum
- Offline
- Erkek
Selam, Autocad`de flatten komutu ( express tools yüklü olmalı)ile bütün vertexleri 0 koordinatına indirebilirsiniz ama objeniz blok olmamalı. Bu yöntemle yapamazsanız, plan bakış açısındayken sahneyi wmf olarak export edin ve boş bir dwg dosyasına import ile getirip yeni bir isim ile kayıt edin. 2 yoldan birisi mutlaka işinizi görür.
- Offline
- Erkek