3ds Max : Objemde iç içe geçmiş görüntüsü var anlamış değilim ?
[IMG]http://imageshack.us/a/img199/7259/sawn.jpg[/IMG]
Arkadaşlar neden böyle çizgiler iç içe geçmiş gibi görünüyor. renderda güzel sıkıntı yok yanlız çalışırken böyle değişik görünüyor ..
Teşekkürler.
- Offline
- Erkek
Objenin poligonları birbirinin içine girmiş sanırım. Öncelikle editable poly de bütün poligonları seçip retriangulate komutunu kullanın. Sonra obje de weld edilmemiş üst üste vertexler var mı diye kontrol edin. Gerekiyorsa weld edip tekrar retriangulate uygulayın.
- Offline
- Erkek
sorunumu bu videoda daha iyi anlayacaksınız arkadaşlar kendim çekip yükledim
2013 max directx kulllanıyorum ondan olabilir mi ?
http://www.youtube.com/watch?v=qYdyx7MTJZU
- Offline
- Erkek
ekran kartı ile alakalı bir durum söz konusu olabilir kartın güncellemesini driverlerini yüklemeni öneririm benzer bir sorun başka arkadaş daha yaşamıştı konuyu bulunca burada paylaşırım
- Offline
- Erkek
http://www.tr3d.com/forum/oku/3dsmax/viewport-sorunlu-goruntu/
- Offline
- Erkek
bekliyorum teşekkür ederim gerçekten bu sorunlar can sıkıyor ..
- Offline
- Erkek
teşekkür ederim yunus hocam sorunum çözüldü :)
import ederken cm export edip cm import ediyorum fakat anlamıyorum yine de büyük oluyor..
- Offline
- Erkek
rica ederim ne demek sorunun çözümünü paylaşmayı unutma benzer sorunla karşılaşan arkadaşlar forumda arama yapıp sorunlarını çözebilirler
- Offline
- Erkek
hocam aynı sorun bikaç gün önce benimde başıma gelmişti scale deki 100 yazan değerleri 1 yaptım düzelmişti umarım seninde düzelir kolay gelsin
- Offline
- Erkek
ben sorunu buldum arkadaşlar herşey güzel hoş cm alıp cm çıkartıyorsun yanlız 3d max de unit setup>cm seçtin diyelim yukarıda pek görünmüyor unit system diye bir kısım var işte o kısım da inch olacak aman dikkat edin scale edersen ölçülü çalışılmıyor. Kolay gelsin arkadaşlar . Herkese teşekkürler..
- Offline
- Erkek