3ds Max : speed tree fbx sorunu
- Offline
- Erkek
Ağacın Max`de ne kadar iyi görüneceği hazırladığınız materyale bağlı. Örnek; palmiyenin yapraklarına Masked materyal yapmanız gerekiyor.(texture lar .tga formatında ise opacity map alpha kanalında kayıtlıdır)
Rüzgar efektini nasıl aktarabileceğinize dair bir bilgim yok.
- Offline
- Erkek
onları kullanamazmıyız tşkler cevap için
- Offline
- Erkek
fbx export sırasında extra datada windi seçin. onu açtığında point cache dosyası olarak yazar animasyonu. aynı yerde kaç frame olacağını daha doğrusu süresini de oradan belirliyorsun.max e alırken de zaten fbx importta animation kısmı var o normalde açık oluyor ama kontrol edin.
bu render neyle alındı bilmiyorum ama bana opacity map ler ters gibi geldi. elden geçirmek lazım. ve opacity map kullandığı için vrayle speedtree kullanmak render süresini acaip uzatır. özellikle animasyonlar için speedtree yi tavsiye etmiyorum vray ile.
malzeme ile ilgili bir durum da normal mapler. malzemeleri vray e çevirince bump slotuna normal mapleri atar. fakat vray malzemede biraz bunları elden geçirmek gerekiyor yoksa bump hissini alamıyorsunuz. açıkçası speedtree max e atıltıktan sonra hangi render motorunu kullanırsanız kullanın malzemeleri elinizle ayarlayın
- Offline
- Erkek