3ds Max : Zemin yansıma sorunu
arkadaslar sizlere sormam gereken bir sorun var sorun zemine olan yansıma açısı elimde birkac fotoğrafı çekilmiş koltuk bulunmaktadır ön görüşten çekilen resimler önemli değil ama çapraz duran koltukların zemine olan yansımaları sorunlu resimleri plane e atayıp boş yerlerinin opacitysini düşürerek aldığım için zemine olan yansımalarında sorun var bu problemi yenebileceğim bir çözğm varmı çok araştırdım bulamıyorum aldığım renderide koymaya çalışacağım sorun net olarak şu zemine olan yansıma koltuktan uzak duruyor Lütfen yardım.??
Resim aşağıdaki linktedir arkadaslar lütfen yardım edin ???
http://b1302.hizliresim.com/16/t/khqu4.jpg
- Offline
- Erkek
sanki yönteminizi küllün değiştirmeniz gerekecek. yanlış mı anlıyorum, yoksa siz bir fotoğrafın içine 3d koltuk modeli mi oturtuyorsunuz?
- Offline
- Erkek
hocam şöyle söyleyim elimde çekilmiş koltuk resimleri mevcut bu koltukların dekupe edilip max de oluşturulmuş bir mekanda isteniyor çapraz şekilde resmi alınmış koltuklarda render için plane e atandığında boş kalan kısımlardan dolayı yansıma değişik görünüyor koltuktan ayrı doruyor aslında yanlış değil insan gözü gibi düşünüyor aslında yapılması gerekilen opacityli olan yerleri görmeden yansımayı vermesini sağlamak nasıl olacak bilemiyorum ?
ha başka bir çözüm var ise onuda yapmaya çalışırım yardım edin lütfen ??
- Offline
- Erkek