3ds Max : Sweep le oluşturulan kornişte lekeler...
Merhabalar
Ekteki resimdeki sorun ile ilgili çözüm önerisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/341/sorunj.jpg/][IMG]http://img341.imageshack.us/img341/1610/sorunj.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
- Offline
http://imageshack.us/photo/my-images/341/sorunj.jpg/
- Offline
subdivision değerlerini arttırman lazım.ve ortamın biraz daha aydınlık olması lazım ilk öncelikle
- Offline
- Erkek
irradience map ve light cache kullanmanın getirdiği sorunlardan.
Brute force sorunu çözecektir. Fakat render süresi uçabilir.
- Offline
Bendede çok oluyor bu durum. bewel profil, sweep ve proboolean yaptığımda bolca görüyorum. bunu render ayarlarından dışından başka bir şekilde çözümü olmalı :(
- Offline
sweep de ki iktane smooth var onları kapat bide öyle deneyin sonucu yazın merka ediyorum.
- Offline
- Erkek
Tüm onerilere tesekkurler.
- sdiv sorunu cozmedi.
- irradience + BF sorunu cozdu ama render suresini 2,5 katına cıkardı ve ışık ayarlarını yeniden yapmak gerekiyor.
- sweep te bulunan iki smooth degerini kaldırarak yaptım, koseler dısında problem cozuluyor.
Kolay gelsin.
- Offline