3ds Max : gökyüzü ve gölge sorunu

gökyüzü ve gölge sorunu
napolizFatih ÖZTÜRK

Arkadaşlar merhaba
Sahneyi içine alacak şekilde shepere çizip, yarısını siliyorum.360 derece gökyüzü mapsini 2side olarak atıyorum.Güneş ayarlarım her zamanki gibi olmasına rağmen shepere olduğundan dolayı sahneme gölge düşmemektedir..

Sorunu nasıl çözebilirim?


2013-01-19 11:24:32
  • Offline
  • Erkek
Günwş ışığının küreyi görmemesini
CoDiEEngin EROLAvatar

Günwş ışığının küreyi görmemesini sağlayacaksın. hangi ışık tipini ve render motorunu kullanıyorsun.


https://www.facebook.com/grnt3d | www.grnt3d.com | http://codie1982.deviantart.com/ | http://nmo.cgsociety.org/
2013-01-19 11:26:55
  • Offline
  • Erkek
Vray sun ve motor
napolizFatih ÖZTÜRK

Vray sun ve motor için vray kullanıyorum.

Teşekkür ederim sorunu çözdüm sayenizde.
Eski halinde photon çapı küreyi içine alacak şekildeydi.Şimdi Küre içinde bıraktım photonu ayrıca kürenin shadow castingini exclude edince hem renginde deforme olmadı hemde gölgelerim çıktı.

Tekrar teşekkür ederim Engin bey.
İyi çalışmalar..


2013-01-19 12:10:18
  • Offline
  • Erkek
rica ederim...
CoDiEEngin EROLAvatar

rica ederim...


https://www.facebook.com/grnt3d | www.grnt3d.com | http://codie1982.deviantart.com/ | http://nmo.cgsociety.org/
2013-01-19 12:29:13
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!