3ds Max : poligonun ortasından gecen edgeyi nasıl kaldırırım?
arkadaslar daha önce hic karsılasmamıstım böle biseyle siteye fotorafını yüklemeye calıstım fakat yapamadım. mesela bi box ciziyorum her poligonun ortasından bi vertex den bi vertex e caprazlama edge geciyor fakat o edgeye ne tıklayabiliyorum ne kaldırabiliyorum nede mudahale edebiliyorum. bunun nedeni ne? bi türlü geciremedim bulamadımda içimi daralttı :S
- Offline
- Erkek
sorununu tama anlamadım ama sorunun polygonlar üçgen olarak görünüyorsa
customize/ preferences/ viewport`tan configure display driver`a tıklayın.
Çıkan arayüzden en üstte tıklı olan Display All Triangle Edges`in tikini kaldırın
yukardaki yazıyı yazarken yanda resim ekle yazısı yokmu
- Offline
- Erkek
aksam eve gidince denicem onu tesekkür ederim. aynen öle poligonlar ucgen olarak görünüyor. ve fotograf yüklemeyide bilmiyordum bidahaki sefere dedigine dikkat edicem saolasın :)
- Offline
- Erkek
Vertex veya poligonu seç "CTRL" tuşuna basarken "Backspace" tuşu ile sil.
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Aslında Tüm poligonlar veya tabiri caiz ise yüzeyler üçgenlerden oluşur. Ama Max bunu sizin tercihinize bağlı olarak gösterir-göstermez ;)
- Offline
- Erkek
GARYOSAVAN hacanın yazdığını hiç anlamadım.
yorgun_gozler in önerisi
customize/ preferences/ viewport`tan configure display driver`
Çıkan arayüzden en üstte tıklı olan Display All Triangle Edges`i içi doluysa
Çalışmaz
en azından bende
- Offline
- Erkek
evet resimdekinin aynısı ugur. bu arada düzelttm sahin ama ben directx9 dan 10 a gecirdgmde böle bsi olmstu smdi directx 9 a gecirdim geri düzeldi. display all triangle edge secenegi ile cözüm bulamadım malesef directx9 da düzeldi dedigm gbi
- Offline
- Erkek
directx 10 da yapıyor.
- Offline
- Erkek