3ds Max : Kamera Hareketi
Merhaba arkadaşlar sorunum şu ben kameranın hareketini aşağıdaki resimde soldaki şekilde olduğu gibi objeye olan uzaklığını koruyarak yapmasını istiyorum... ne yapmam gerekiyor?
- Offline
- Erkek
Kutunun olduğu yere bir helper dummy veya point ekle. Point alt+A basip tam ortadaki objenin orjinine koyabilirsin ( küfür gibi oldu :9 ).
Sonra kamerayı helper`a link yap. helper`i 90 derece anime et.
Curve editor ile hiç link yapmadan yapabilirsin ama en basit yolu yukardaki gibi.
Başarılar..
- Offline
Kameranın tagretini, objeye tam orantılaman gerekiyor, daha sonra, Orbit Camera`ya basarak, tam hizalı olarak çevirebilirsin.
- Offline
- Erkek
murataksay söylediğiniz gibi yaptım işime yaradı çok sağolun, soneday bey sizin dediğiniz hizalı yer değiştirme için ama ben animasyon için istemiştim yoksa sizin dediğiniz şekilde yapsam bile key verince yukarıdaki resimde sağda olduğu gibi o iki konum arasında düz bir yol izliyordu... yine de teşekkürler size de öneriniz için :)
- Offline
- Erkek