3ds Max : Bulanık Render [Acil]
Merhabalar ;
Bir oyun sunucusu için yaptığım çalışmada bir küp karekter`e 64x32 boyutunda ki texture ile kapladım bu texture render almadan gayet ne görünürken render da bulanıklaşıyor yardım ederseniz inşallah bu sorunum son bulacak şimdiden teşekkür ederim .
Max : 2010 x64
Vray
Sahne(Olması Gereken) : [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://e1210.hizliresim.com/12/z/fhdxk.png[/img][/url]
Render :[url=http://bit.ly/c25MCx][img width=700 height=393]http://e1210.hizliresim.com/12/z/fhdy7.jpg[/img][/url]
Lütfen nasıl düzeltebileceğimi söyleyin :)
- Offline
- Erkek
Çok küçük texture kullanmış olabilir misin? Render da 1280x720 alıyorsun. Yani örneğin Kafa kısmın (64x32) büytülüyor ve doğal olarak mozaiklenme yapıyor.
- Offline
- Erkek
62 x 32 pixel çok küçük ne yaparsan yap bulanıklaşır
- Offline
- Erkek
Yukarıda arkadaşların dediği gibi çok küçük kaplama kullanmışsın. Yalnız kaplamayı kup`un tek yuzeyine atmışsan idare edebilir.
Resimlere baktığımda orjinal texture`ın üzerine extra`dan bir filtre uygulanmış gibi gözüküyor. Kafaya attığın kaplamanın, meterial editorde bitmap properties`ine gidip filter menusundeki secenegi "none" yaparsan kaplama biraz daha netleşebilir. Max default ayarına göre import yaptığı butun kaplamaları bu sekilde manipule ediyor. Tıpkı gamma ayarı gibi..
- Offline
- Erkek
Anladım arkadaşlar ama texture bu boyutlarda olmak zorunda çünkü oyunu bilen varsa minecraft küplerden ve piksellerden oluştuğu için bu şekilde olmalı sorunu çözersem buraya nasıl çözdüğümü yazacağım teşekkür ederim
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim sorun sinsina nın dediği gibi düzeldi
- Offline
- Erkek