3ds Max : 3dsmax 2012 FBX export texture sorunu Unity için (ÇÖZÜLDÜ)
Arkadaşlar 3dsmax 2012 de oluşturduğum texture`li bir sahneyi FBX olarak export ederken sorun çıkarmıyor ama Unity `ye attığım zaman gri olarak gözüküyor acaba sorun 3dsmax de mi Unity de mi bir zahmet yardım edin çıldırmak üzereyim ... Max dosyası olarak da atınca materyaller gözükmüyor , 3ds olarak da atınca gözükmüyor var mıdır bunun bir püf noktası ? Embed media yaptım bilen biri var ise detaylandırsın lütfen . Bu arada fbx olarak veya başka formatta exportlayıp diğer bilgisayarımdaki Unity de çalışmaktayım bunuda belirtmek istedim .
- Offline
- Erkek
http://answers.unity3d.com/questions/8841/exporting-from-3d-studio-max-with-textures.html
- Offline
- Erkek
Buraya baktım ama sorun farklı bilgisayarda texturelerin çıkmaması . Kendi bilgisayarımdaki unity de gözüküyor textureler ...
- Offline
- Erkek
Türkçe kullanmasan ? ;) (ğ,ç,ı felan )
- Offline
- Erkek
Arkadaslar bu sorunum devam etmektedir . Tekrar bu sorunu bulabilecek arkadaslar varsa sevinirim
- Offline
- Erkek
Dosyayı birşekilde bana ulaştırabilirsen inceleyebilirim.
Türkçe karakterde yapıyor bazen. Birde Unity içinde tek tek resim dosyalarını seçmek gerekebiliyor.
- Offline
- Erkek
Arkadaşlar bu sorunun çözümü gayet basitmiş çözümünü anlatıyorum FBX olarak exportlarken çıkan FBX menüsünde EMBED MEDİA `yı işaretleyip "+" kısmındanda CONVERT IMAGES TO PORTABLE FORMAT kutucugunu işaretlemeniz . FBX plugin version : 2009 ötekilerin de bu kutucuk galiba yok .
- Offline
- Erkek
Teşekkürler Dpğukan bey. Sadece siz yazmışsınız nasıl yapıldığını çok arayıp bulamayınca vazgeçmiştim ve tesadüfen gördüm bu konuyu.
Mesaj yazıyorum ki yukarı çıksın konu, herkes faydalansın.
- Offline
- Erkek
merhaba ben uğraştım ama bir türlü bu sorunu çözemedim fbx olarak export ettiğimde embebd ide seçsem bi işe yaraymıyor texture hataları veriyır untiye atan arkadaş textureleri göremiyorum diyor max 13 x64 ve ilgili vray sürümüyle tasarladım sorun vray materyal kullandığım için mi acaba ?
- Offline
- Erkek