3ds Max : Bones Kullanırken HI solvers hareket sorunu
Bones Kullanırken HI solvers hareket sorunu
sametbulduksamet bulduk
Selamlar herkese:
Karaterime bone`ler ile kemik sistemi hazırladım ve HI solvers ile eklem yerlerini belirlemeye çalışıyorum ancak koldan bileğe yaptığım bağlatıda sürekli bir hatayla karşılaşıyorum. Dirsek geriye doğru kırılacağına resimde de görebileceğiniz gibi aşağıya doğru kırılıyor. Farklı viewportlarda çizdim defalarca ama bir sonuç alamadım aynı işlemi bacak için yaptım ve orada sorun çıkmadı. Bu problem neden kaynaklanıyor olabilir acaba?
resim:
http://imageshack.us/photo/my-images/6/adszcpq.jpg/
2011-08-25 23:17:53
- Offline
- Erkek
tamam arkadaşlar sorunu çözdüm,
sametbulduksamet bulduk
tamam arkadaşlar sorunu çözdüm, bilmeyenler için:
Eklemi kırılmasını istediğimiz yönde az da olsa bükmemiz gerekiyor...=)
2011-08-25 23:52:21
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!