3ds Max : karakter kemik sisteminden kayıyor
karakter kemik sisteminden kayıyor
susamnazif güven
Merhabalar, karakteri modelledim ve kemik sistemini içine yerleştirdim (biped). envelope ayarlamalarını vs yaptım, kemikleri rotate yaptığımda sorunsuzca poza girebiliyor model. ama karakteri bir yerden başka yere taşımak istediğimde (bip01 kemiğini kullanıyorum) biped önden gidiyor, karakter geriden geliyor. dolayısıyla biped ve model ayrılıyor move arttıkça.
teşekkürler.
2012-08-30 11:36:48
- Offline
- Erkek
garip bir şekilde tam
susamnazif güven
garip bir şekilde tam olarak ne yaptığımı bilmeden, düzeltmeyi başardım. (önce dummy yarattım bir tane, onu ona linkledim, bunu şuna linkledim. baktım oldu :) )
2012-08-30 11:45:32
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!