3ds Max : Editable poly ve pencere kapı kayıp
Arkadaşlar 3 ds max de yeniyim bir projeye başladım duvarları wall komutuyla çizdim kapı pencereleri çizip linkledim çizim bitti kaplamaya geçtim kapı ve pencereleri kaplarken cama ve çerçeveye ayrı metaryaller atmak için kapı ve pencereleri editable polye çevirip kapladım ve bütün kapı ve pencereler kayboldu renderda sadece duvar çıkıyor çıldırmak üzereyim lütfen yardım
- Offline
- Erkek
kullandığın render motoru ve ışık tipi hakkında bilgi verirmisin
- Offline
- Erkek
meshe çevirince muhtemelen duvarda otomatik delik açma özelliği gitmiştir kapıların, delikler kapanınca da duvara gömülü kalmışlardır. Malzeme atmak için meshe çevirmenize gerek yok, malzeme kütüphanesinde aec materials kısmında kapı ve pencere için malzeme id leri ayarlanmış şablonlar var, onları kullanın.
- Offline
- Erkek
v-ray kullanıyorum sahneye daha ışık koymadım
- Offline
- Erkek
v-ray meteryal kullanıyorum aec materials kısmını bulamadım
- Offline
- Erkek
Arkadaşlar sorun çözülmedi kapı ve pencere için malzeme id leri ayarlanmış şablon nasıl bulup uygularım lütfen yardım edin emek boşa gidecek
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Arkadaşlar yardımlar için hepinize teşekkür ederim .. multi sub obje ile sorun çözüldü .. ulasdeniz e ayrıca teşekkürler ... Selametle
- Offline
- Erkek