3ds Max : material editörde texture ve render sorunu

material editörde texture ve render sorunu
acemimuratmurat keleş

arkadaşlar kaplama atıyorum.material editör slotundaki renk tonları renderde aynı çıkmıyor.kaplama daha açık ve parlak renkte çıkıyor.magnefy yapıp karşılaştırıyorum renderde aldıgım görüntüdeki kaplama renkleri ayı değil.nasıl ayarlaybilirim.yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teekkürlr


2012-07-22 01:18:29
  • Offline
  • Erkek
Dostum render ayarları farklı
coconaOkan ŞÜKÜR

Dostum render ayarları farklı olabilir bi çok şekilde ayarlanabiliyor daha uzman bi arkadaş anlatabilir...


2012-07-22 01:29:48
  • Offline
  • Erkek
Render ayarlarında ki Exposure
3ddesigner3d designer

Render ayarlarında ki Exposure Control seçenekleriyle alakalı olabilir.Yanlış anlamadıysam eğer,Gamma and Lut aktifse material editörde daha farklı ton oluşur.


2012-07-22 02:03:19
  • Offline
  • Erkek
bu şekil bir hata
acemimuratmurat keleş

bu şekil bir hata

bu şekil bir hata oluşuyor.exposure control ay rlarnıda denedim düzelmedi.

2012-07-22 12:18:28 Edit:2012-07-22 12:22:31
  • Offline
  • Erkek
Viewportta daha açık tonu
3ddesigner3d designer

Viewportta daha açık tonu onu mu diyordun. 8 tuşuna bas(Environment and Effects penceresi aç) sonra Global Lightning sekmesindeki Tint levelini biraz düşür.Sorun objenin kaplamasıyla alakalı değil. sahnedeki objeleri görebilmen için 3dsmax programı belli bir derecede objeleri aydınlatır.Sende buradan şiddetini ayarlar ve material editördeki kaplamanın tonuna yaklaşana kadar ayarlayabilirsin.kolay gelsin.


2012-07-22 13:45:35
  • Offline
  • Erkek
tşk.söylediğin gibi yapınca hemen
acemimuratmurat keleş

tşk.söylediğin gibi yapınca hemen hemen düzeldi.


2012-07-22 15:14:00
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!