3ds Max : Villa Tasarımı Bitti
Villa Modellemesi yaptım.Fakat Çok eksik var gibi bunları bana nasıl düzelteceğimi ve ne gibi ayarlar yada modeller eklersem daha iyi olacağı konusunda tavsiye istiyecektim örneğin çimen eklemek istiyorum fakat tabandaki toprak çok geniş ve polygonu fazla.Hair and flur modifierini kullanarak çimen yapıyordum fakat öyle çimen yapıncada v-ray de VRayPhysicalCamera nin shift ayarını değiştirdiğimde bozuluyor.nasıl çim yapabilirim.unutmadan render çıktısıdır.üzerinde oynama yapmadım.
Ağaçları İse AEC extented den aldım.(Nasıl bu hale geldiğini merak ediyorsanız dersini hazırlayabilirim.)Birde Acaba Material olarak ne kullanayım bu tarz bir eve nasıl bir material iyi olur ?
- Offline
- Erkek
- Offline
- Erkek
Benim görüşüm...
Atayacağın malzemelere özellikkle photoshopta bump hazırla ki daha güzel gözüksün. Ayrıca, o ağaçlar pek ilişkili olmamış...
Bu tip evler yurt dışında var çatısı evden büyük o yüzden modellemen olağan bir tarz... Çim yapımı ile ilgili basit şekilde algılanabilecek dersler mevcut...
Başlangıç için bunları diyebilirm ancak Eline sağlık kolay gelsin..
Render ayarı ,istyrsn... her sahnenin kendine has bi denk ayarı vardır...
Dersleri izlemelisin... Kendi bulabilirsin sahneyi sen hazırladın çünkü
- Offline
- Erkek
Yorunumunuz İçin teşşekkür ederim fakat ağaç ve çim gene bulamadım çim i biliyorum nasıl yapıldığınıda tutorialinide önceden bulmuştum fakat şimdi bulamıyorum.v-ray in dispalece map ini kullanarak yapılıyordu.
- Offline
- Erkek
hey maşşallahhh o nası bi çatıdır
amerikat tipi çıtılar bunlar,, ve böyle büyük bir çatısı olan eve, yukarı açılardan render alınmaz, açı yanlş bi kere, ve çevrede yapsan güzel olr
- Offline
- Erkek
autocad çizimi buldum o çizimin aynısını çizdim.2 gün sonra devam edebileceğim çalışmaya.(Bina çizimine ise bu çizimi tamamladıktan sonra autocad çizimini bulursam onu yapacağım.Fakat Autocad çizimi olduktan sonra çizim çok kolay ve hızlı oluyor.)
- Offline
- Erkek
Arkadaşların dediklerine katılıyorum...
bitki börtü böcek istiyorsan evermotion dan alacaksın ama obje olarak değil...
hazır exteriors sahneden alacaksın onlar proxyli hazır
ama zaten biliyorum diyorsan vryproxy ile ağacın poligonlarını düşürüp yapmayı öle yap bilmiyorsan böle yap...
Maplerle iyi ayarlamalısın özellikle dış cephede ki derzli yapılarlarda bump onun haricinde wood a vray displacment atayarak farklı bir dolgunlukta verebilirsin. Önce bu konulara deyin. Ahşap konseptli eve bence ahşap malzeme garaj kapısı gider.. Örnekleri var...
arka plan sorunum var ağaçlarla bu açığı kapatacağım diyorsan o ayrı ağaç doldurursun mekanı istediğin açıdan al birde mavi bulutu var yok bi background atarsın.. yada hdrı sahne eklersin alırsın ii bi açıdan olur.. sonuçta tek bi yapı çoklu değil ki mahal alanını gösteresin..
- Offline
- Erkek
Villanın çatısı o kadar büyük ki, evden daha büyük. Haliyle orayı sadece çatı olarak bırakmak olmaz. Yan kısımlara pencere hatta bir tarafını içeriye girerek balkon yapabilirsin. Arka planda kullandığı ağaç yapraklarının büyüklüğünden dolayı ev maket boyutunda duruyor. Ayrıca sn. Yıldız`ın dediği gibi garaj kapısı manasız duruyor, garaj kapısı diğer taraftan verebilirsin böylece yol ile kot farkı olmaz tabi öbür tarafta yol varsa :) Kolay gelsin.
- Offline
- Erkek
Sinan merdivenin sağından düşme riski varda soldan niye yok.
- Offline
- Erkek
evin birkaç kısmındaki eksiği farkedince çift taraflı yapmayı unutmuşum.Çalışmayı ise biraz değiştiriyorum şuan alt kısmı sildim garaj kısmını ise kaldırdım.Fakat halen eve iyi bir material ve çim yapma aracı bulamadım.
- Offline
- Erkek