Çaydanlık modelleme-3
Demliğin ağzını modelleyelim.
Çaydanlık modelleme-3
33. Right ekranında Demliğin ağzının gövdeye bağlantı noktasındaki elipsi çizelim.
34. Front ekranında Elipsi hafif sola döndürelim. Dikey kesit çizgilerini çizelim.
35. Tüm çizgileri seçip, Sweep 2 Rails simgesine tıklayalım. Sağ tuşla tıklayalım. Çıkan Sweep 2 Rails Options kutusuna OK diyelim.
(Eğer çizgileri seçmeden önce simgeye tıklasaydık elips sona kalmak şartıyla sırayla çizgileri seçip sağ tıklayacaktık.)
36. Yüzey oluştu ama et kalınlığı vermek gerek.
37. Offset Surface simgesine tıklayalım.
38. Komut Satırındaki Solid yazısını tıklayalım.
39. Et kalınlığının içe doğru olmasını istiyoruz. Oklar ters yönde ise şekli tıklayalım.
40. Oklar içe doğru olduğunda klavyeden et kalınlığı için değer girelim. Entere tıklayalım.
41. Demliğin ağız parçası oluştu ama ucuna da şekil vermek gerek.
42. Katı parçamız dışındakileri saklayalım. Select Polysurfaces simgesine tıklayalım.
43. Invert Hide simgesine tıklayalım. Artık sadece katı şeklimiz ekranda&
44. Ağzın ucuna kesik atmamız lazım. Box çizip Front ekranında resimdeki gibi yerleştirelim.
45. Boolean Difference simgesine tıklayalım.
46. Ağız gövdesini seçip sağ tuşla tıklayalım. Kutuyu seçip sağ tuşla tıklayalım.
47. Şeklimiz hazır.
48. Demliğimizin son hali
Hazırlayan: Kadir Karsavul http://rhinoturk.sitemynet.com
Ekleyen: blueway
Kapalı
Eklediğim Dersler
Ders Kategorileri
Yeni Dersler (Tutorials)
- Armor Modelleme
Ekleyen: Dereli - Ücretsiz Zbrush Dersi.
Ekleyen: BurakB - Corona Render ile Salon Görselleştirme
Ekleyen: barcelona1988 - Tek Bir Resimle Nasıl Sinematik Görüntü Ala Biliriz?
Ekleyen: PixlandPictures - After Effects - Script kullanmadan karakter rigleme
Ekleyen: PixlandPictures - 3dsmax landscape_ Making of Part1
Ekleyen: altıneldiven - Oyun yapımı dersleri 5 - Unity3D Sahne Duzeni
Ekleyen: drekon