Buz Efekti
Buzdan yapılmış izlenimi veren yazı
BUZ YAZI:
1) Width:20 cm
Height:5 cm boyutlarında
120 pixels/cm çözünürlüğünde
RGB modunda arkaplanında beyaz olan bir sayfa açalım.
8 Bit olması resmimiz için yeterli. İmage>Mode ile bu kontrol
edilebilir arkadaşlar.
2)Aşağıda görüldüğü gibi beyaz zemin üzerine siyah renk ile
yeni bir layer´a yazımızı yazıp seçili duruma getirelim.Ben yazı karakteri
tercihimi "verdana" dan yana kullandım.
3)Select>SaveSelection yaparak seçimimizi daha sonra kullanmak üzere
kanalakaydedelim.Layer>Merge Down uygulayarak layerımızı arkaplan
ilebirleştirelim.Select>İnverse yapaım.(Yazının dışındakibölgeyi seçmiş olduk.)
4)Filter>Pixelate>Cystallize filtresini
Cell Size:20 olarak uygulayalım.
5)TekrarSelect>İnverse yaparak sadece yazımızın seçilmesini
sağlamalıyız.
Filter>Noise>AddNoise´i Amount:70% olarak uygulayalım.
6)1 Pixellik Filter>Blur>Gaussian Blur verelim.
7)Seçimi bırakalımve İmage>Adjust>İnvert yapalım.Görünüm
aşağıdaki gibi mi?
İmage>RotateCanvas>90 CW yapalım.
8)Filter>Stylize>Wind penceresini aşağıdaki gibi düzenleyelim.
Ve bu adımı 2 keredaha uygulayalım.
İmage>RotateCanvas>90 CCW yaparak yazımızı normal hale
getirelim.
9)İmage>Mode>RGBColor yapalım.
İmage>Adjust>Hue/Saturationpenceresinde
sağ alttaki"colorize" yi işaretleyerek 190,80 ve 0
değerlerini girerek rengimizi buz mavisine yakın bir
renge çevirmeye dikkat edelim.
Aman ha noktayı unutmayın sakın...
Ekleyen: murattti
Kapalı
Eklediğim Dersler
Ders Kategorileri
Yeni Dersler (Tutorials)
- Armor Modelleme
Ekleyen: Dereli - Ücretsiz Zbrush Dersi.
Ekleyen: BurakB - Corona Render ile Salon Görselleştirme
Ekleyen: barcelona1988 - Tek Bir Resimle Nasıl Sinematik Görüntü Ala Biliriz?
Ekleyen: PixlandPictures - After Effects - Script kullanmadan karakter rigleme
Ekleyen: PixlandPictures - 3dsmax landscape_ Making of Part1
Ekleyen: altıneldiven - Oyun yapımı dersleri 5 - Unity3D Sahne Duzeni
Ekleyen: drekon