Karakter Boyama
Bir 3D Modelin UV sini açıp, kaplamalarını hazırlamak
Not: Her videonun sonunda diğer derse geçmektedir, dersler hala devam etmektedir. Kanalıma abone olarak beni takip edebilirsiniz.
Bu video serisi boyunca 3D modelimin Maya programında UV haritasını açıp, düzenleyip, Mudbox programında tüm kaplamalarını hazırladıktan sonra, Maya programına geri dönüyorum. Rigleme ve Blend Shape işlemlerini yapıyorum.
Hazırlayan: Dereli (Ensar Dereli)
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
Eklediğim Dersler
Ders Kategorileri
Yeni Dersler (Tutorials)
Armor Modelleme
Ekleyen: DereliÜcretsiz Zbrush Dersi.
Ekleyen: BurakBCorona Render ile Salon Görselleştirme
Ekleyen: barcelona1988Tek Bir Resimle Nasıl Sinematik Görüntü Ala Biliriz?
Ekleyen: PixlandPicturesAfter Effects - Script kullanmadan karakter rigleme
Ekleyen: PixlandPictures3dsmax landscape_ Making of Part1
Ekleyen: altıneldivenOyun yapımı dersleri 5 - Unity3D Sahne Duzeni
Ekleyen: drekon