Displacement ve Bump Map Uygulama
Zbrushtaki yaptıgınız bir modeli 3dsmax e aktarmak ve mapler uygulayarak detaylı renderini almak.
Zbrushtan cıkardıgımız modelin displacement ve bump maplerini 3ds max te en uygun yolla uygulamak
Hazırlayan: HALOX (Orcun Halil Kaya)
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
Eklediğim Dersler
Ders Kategorileri
Yeni Dersler (Tutorials)
- Armor Modelleme
Ekleyen: Dereli - Ücretsiz Zbrush Dersi.
Ekleyen: BurakB - Corona Render ile Salon Görselleştirme
Ekleyen: barcelona1988 - Tek Bir Resimle Nasıl Sinematik Görüntü Ala Biliriz?
Ekleyen: PixlandPictures - After Effects - Script kullanmadan karakter rigleme
Ekleyen: PixlandPictures - 3dsmax landscape_ Making of Part1
Ekleyen: altıneldiven - Oyun yapımı dersleri 5 - Unity3D Sahne Duzeni
Ekleyen: drekon