symetri yapmak
symetri yapmak
modellerken eş zamanlı simetri nasıl kullanılır.Bunu bi türlü becermedim teşekkürler.
Cvp
mirror dan instance işini görür.
Cvp
MODİFY PANELİNDE "SYMMETRY" MODİFİERİ VAR, BEN ONU KULLANIYORUM.
Cvp
harbiden ya hiç dikkat etmemişiz[:)2]
Cvp
2x2x2 lik bir küp yaptık diyelim. Yarısını siliyoruz ve alt + sağ tuş menüsünden "clone" u seçiyoruz. yaptığımızı clone nesnesi modelimizin altında kaldı. sağdaki transfor menüsünden scale değerini "-" yapıyoruz. yani x = 1 ise, bu değeri x = -1 yapıyoruz.
kolay gelsin
Cvp
Merhaba.Dediğiniz yöntemi denedim.Simetrisini alıp eş zamanlı kullanabiliyorum ama ufak bir sıkıntım var.Diyelim bir karakter modelliyorum.Modelin iki yarısının birleştiği yerde çizgi oluyor.Renderdede görüküyor malesef.
3DsMAX da kullanmaya çalışıyorum.Bu sorunu;
"Editable Poly>Mesh Smooth>Symmetry" yaptığımda bu sorunla karşılaşıyordum
sıralamayı "Editable Poly>Symmetry>Mesh Smooth" şeklinde yaptığımda bu sorun gidiyordu.
Ama XSI da bu sorunu çözemedim.[:/] Nasıl giderebilirim? Ayrıca eş zamanlı başka simetri alma yöntemleri varsa ve paylaşırsanız sevinirim.İyi çalışmalar...
Cvp
symetry olan diğer kısım ayrı bir model olarak adlandırılır. modeli tamamiyle bitirdiğimize kanaat getirdiğimizde bu iki yarıyı birleştirip tek bir model yapmamız lazım yoksa o çizgi devamlı olacaktır.
bu iki yarıda ki modellerin ikisinide seçip create deki "poly.mesh>merge" yaptığımızda birleşcektir.
Cvp
Cevap için teşekkürler.Modeli tamamen bitirdiğimi düşündüğümde bir yarısını silip "Duplicate Symmetry" yaparakda aradaki çizgiyi kaybedebiliyorum.Ama iki kısmıda eş zamanlı olarak modelletmiyor.Her iki yarıyı eş zamanlı olarak modellerken arada çizgi olmamasının bi yöntemi vardır ümidiyle sormuştum.Galiba yok gibi görüküyor.İyi çalışmalar kolay gelsin.[;)]
Cvp
tam olarak "0" noktasından symetry yaptım yinede o çizgi beliriyor renderde felan. yani modelleme esnasında oluyor illaki. anca birleştirme tamamlanınca kalkıyor.