[oz] > sticky malthus
[oz] > sticky malthus
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/589_1.jpg[/img]
texture geçici...
ilk defa yüz ve dudak hareketleriyle uğraştım..
yorumlarınızı bekliyorum..özellikle yüz kasları ve ifadeleri ile uğraşanların fikirlerine ihtiyacım var
Re:[oz] > sticky malthus
[G11]HEHe Çok Hoş Olmuş AMa Sakallarla Uğraşderimmm....Bide Ağızla...[G13]
Re:[oz] > sticky malthus
bence güzel olmuş.yüz ifadelerini nasıl veriyorsunuz anlamıyorum
Re:[oz] > sticky malthus
güzel be şugar olmuş, sempatik, bu tarz karikatüristik 3d ler hep bana hitap etmiştir zaten. eksikleri yazmak gibi durumum söz konusu değil, zaten sen bir çoğunu biliyorsun sanırım... bitincede görmek isterim kolay gelsin...
Re:Re:[oz] > sticky malthus
[quote=617]bence güzel olmuş.yüz ifadelerini nasıl veriyorsunuz anlamıyorum[/quote]
morpher diye bir modifier var. her nekadar bu modifier mimikleri anime etmeye yarıyorsada, birkaç mimiğin hareketinden başka mimiklerde yaratabiliyorsun. tabiki anime edebilmek için önce mimiklerin son hallerini yaratmak lazım ki bu senin vertex lerle aranın nasıl olduğuna bağlı. vertexleri çekip bükerek yapıyorsun mimikleri. burdada senin yeteneğin devreye giriyor...
Re:[oz] > sticky malthus
kısaca şöyle haluk,
yaptığın yüzden bi tane copy clone al,soft selection açıkken ağız,yanak v.s.leri ey bük,yeni klonunda...
daha sonra orijinale morph modifier ata..boş slotlardan birinde pick object ile değiştirdiğin klonu seç,slotun yanındaki 100 değerini değiştirirsen karakterindeki animasyonu görürsün..çok basit anlattım
yorumlar için saolun..
Re:[oz] > sticky malthus
ehue bu adamda lazı andıran bi tip var bya iyi olmuş.
Re:[oz] > sticky malthus
çok iyi.ama ben sakallarla uğraş derim.Bide ağzına dudak yap.