[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

kazmamurat

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/105_2.jpg[/img]

bitmedi...

2004-08-22 18:07:51

Re:[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

Hazaro

[G11][G14][G14][G22][G22][G7][G7][G13][G12][G12]

VAVVVVvvvv...Süper ABi Yaww.Ama Şu kemerin tokasını birkezdaha Gözden Geçir...

2004-08-18 02:59:06

Re:[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

Parathoner

Murat helal abi, ablamız karizma sahibi bir hanımefendi galiba. Hemen bizimkilere söyleyeyimde çiçek ve çikolata alıp istemeye gelelim [G4][G1]

Parmaklarla elin birleştiği yerde biraz tuhaflık var gibi geldi bana.

2004-08-18 03:07:46

Re:[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

kazmamurat

evet arkadaşlar, saptamalarınız çok doğru.. ama zıçan için olan şeyler bunda da geçerli, her şey tek parçadan çıkmak zorunda, bunun için kemer tokası, keseler vs. ayrı olamıyo, öyle olunca da dandik görünüyo.. ellerin duruş düzeltilebilir ancak..

saygılar..

2004-08-18 03:43:57

Re:[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

j-joey

Baba çok güzel bu yaw....

Yanlız tek sorun, giydiği badi´nin göğüs arası o şekilde durmaz... Bir daha düşün bence :) İki göğüs arasında köprü gibi durur... Aynı Lara´nınkiler gibi...

Bu konuda Serhan hocamız mutlaka söz alıp benimkine yakın bir fikir dile getirecektir...

2004-08-18 04:05:44

Re:[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

3d-anim

kazmamurat yahu model de ayrıntılar o kadar iyi işlenmiş ki bu modelleme tekniği nedir.Bana bir evvelki çalşmada sıçanda oyunlarda hazırlanan bir teknik olduğunu söyledin(Yazdın..).Merak ettim bu çalışma tekniği ile ilgili tutorial link verebilirsen memnun olurum...
Eskiden spline+surface+editpoly+meshsmooth idi.Şimdi...?
Anotomik olarak bir hata şu nu gördüm:Kolun eklem yeri açısı tamamen düz olmalıydı.Kol ancak pazıdan yana sadece dönebilir(Bir L harfi düşün bu harfin alt kısmı sadece bir eksen de hareket ediyor.).Omuz açısı problem değil kolun orta yerinde ki eklem açısı çok az düzeltilmeli...(Character studio biped mankeni de zaten eklem dönüşünde(kolun orta eklemi) zaten kitli de ordan aklıma geldi...)

2004-08-18 05:41:30

Re:[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

kazmamurat

modelleme yöntemim aynen, fazla değişiklik yok, poly kısmı biraz daha fazla ama şimdi..

aslında kol yamuktur ya hani, ya da benim referansım yamukmuş, biped de düz gelen kol bu tip durumlarda beni sinir ediyor açıkçası. çünkü bi insanın öyle dümdüz kolu olamaz diyorum, dirsek ve diz eğimleri figür mod unda ayarlanabilmeliydi zannımca...

tutorial diil de bi yazı bulabilirim sanıyorum, bilare gönderirim onu da..

2004-08-18 05:54:13

Re:[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

3d-anim

Murat poly de bu kadar detay verebiliyorsan sen çok ileri
gitmişşin.Şımartmak için yazmıyorum.Seni hala keşfedemediklerine şaşıyorum...Valla Bravo...Saçlar bile detaylı bu kadar çok poligon edit yap ve karmakarışık modelde (vertex
sayısı) bütün verteksleri olması gereken yere çek...Sen bize modeli yaparken arada sırada printScreen düğmesine bas da çalışma gidişatını bizde görelim(bir kıyak yap artık- yani tutorial hazırla ki bizde tırmalamaktan kurtulalım, açıkçası bu kadar detay nasıl verebiliyorsun(Modelin anatomik yapısını zaten bir köşeye bıraktım o na laf yok))...

2004-08-18 06:04:32

Re:[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

kazmamurat

aslında modelin kabasını düzgün çıkarınca detaylandırma oldukça kolay, fazla zaman da almamakta... önemli kısım modelin olmazsa olmaz yerlerini elden geldiğince sabırla ve düzgün bi şekilde yapmak, küçük detaylar hiç de zor diil o noktadan sonra...

2004-08-18 06:12:28

Re:[kazmamurat] > 2- nolu yeni çalışmam hakkında

iceman

Harikasın Murat. Gerçekten çok güzel. Yalnız dikkatimi çeken tek nokta bacaklarının vücuda göre fazla uzun olduğu- ki referansın varmış zaten- oldu. Birde göbek deliği çok yukarıda kalmış gibi.

2004-08-18 14:29:57