[Cinema 4D - Vue D´esprit 4] Sandragon II
[Cinema 4D - Vue D´esprit 4] Sandragon II
[img]http://www.sitesled.com/members/artofkerem/post/sandragon2-640.jpg[/img]
Modelleme: Cinema 4D
Textur, isik, cevre, son render: Vue 4 Pro
187 obje, 21 kutlesel isik (simulated radiosity), 8 milyon poligon.
simulated radiosity scprit´ini Vue´nun Python Scprit adli dilinde yazdim.
Re:[Cinema 4D - Vue D´esprit 4] Sandragon II
modellemeler güzelde ejderha kaplaması üzerine biraza dahga durabilirsin deri ile kanatlar aynı renk olmuş
Re:[Cinema 4D - Vue D´esprit 4] Sandragon II
Hmm Güzel bir sahne ama Ejderha ve Duvar kaplamalrı olyı bozuyor...Ay görüntüsü çok hoşoma gitti..Sevgiler..Saygılar...
Re:[Cinema 4D - Vue D´esprit 4] Sandragon II
ejderhanın kanatları kağıt kıvırmış gibi duruyor.vücuda bağlandığı nokta özellikle.birde, kale ile ilişkisi (mekan anlamında) anlaşılmıyor. yani burcun arka ucuna tutunmuş da denebilir; bu bir göz aldanması,havada da duruyor denebilir.
kolay gelsin.
Re:[Cinema 4D - Vue D´esprit 4] Sandragon II
8 milyon poligon gayet ağır bir sahne olmalı