[spiderman2004] > 544-543- nolu çalışma
[spiderman2004] > 544-543- nolu çalışma
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/543.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/544.jpg[/img]
1.si odanın önü 2.si de sağ tarafı. pencereyi yapamıyorum bu konuda yardım edebilirmisiniz birde yorganın katlı şeklini nasıl yapıcam? yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Re:[spiderman2004] > 544-543- nolu çalışma
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/545.jpg[/img]
Buda skylight ve advanced lighting kullanmadan olan render. Fark ne kadar çok!
Re:[spiderman2004] > 544-543- nolu çalışma
bayağ ilerletmişsin odayı.. genel bir kamera açısı ile baksak şimdi... tüm mobilyaları görebileceğimiz bişi... bide tepeden bakıyorsun hep insan gözü gibi bak.kamerayı ona göre move et...
Re:[spiderman2004] > 544-543- nolu çalışma
bencede baya guzel oluyor
ama ilk bakista gozume batan tek sey yastiklar biraz daha kabarik yapsan daha guzel durur hemde rahat olur =]
herkese iyi calismalar....
Re:[spiderman2004] > 544-543- nolu çalışma
gölgelerin hala çok koyu. yastığın altındaki, yorganın kenarlarındaki ve benzirei siyah heryer. Hiçbir zaman kumaş bu kadar koyu gölge vermez. Kendi zaten beyaaz olduğu için ışığı olabildiğince geçirir ve bir o kadarda yansıtarak çok koyu gölgeler oluşmasını önler. Shadow type altında shadow color un 1.0 olan şiddetini 0.4 e çek yada genel olarak sahnenin shadow ambiance ını 0.3 olarak (0 dan) yükselt. Gölgelerin koyuluğu halledildikten sonra texture ve detaylar ile ilgili daha önemli problemler var. ondan sonra katlanmaya bakarız.
Re:[spiderman2004] > 544-543- nolu çalışma
yorganın katlı şeklini nasıl yapıcam?
Re:[spiderman2004] > 544-543- nolu çalışma
oo bak ii olmaya başlamış güzel gidiyosun kolay gele...
Re:[spiderman2004] > 544-543- nolu çalışma
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/590.jpg[/img]