FUTURE CITY

FUTURE CITY

kani

[img]http://www.videosound3d.de/4d/city05.jpg[/img]

[img]http://www.videosound3d.de/4d/311.jpg[/img]

[img]http://www.videosound3d.de/gal/studiomx.jpg[/img]

buradaki tek kadin modelini hazir aldim onuda yüzünü yeniden modelledim sonra bodypaint 3d ile yeniden material texture yeniledim

gelecek rendern Vray & radiosity rendern yapacagim

sonra da animasyon olacak bu sahneler

bu sahne ile animasyon yarismasina girecegim yakinda

2005-01-09 04:32:26

Re:FUTURE CITY

AcidRain

bu araba back to future daki araba sanırım :)

2005-01-05 01:33:19

Re:FUTURE CITY

kani

[img]http://www.videosound3d.de/dat/dmcs.jpg[/img]

Evet o araba ..buda yakindan rendern i

2005-01-05 05:19:22

Re:FUTURE CITY

AcidRain

diğer araba da ford un GT adında bir konsep arabası :)
güzel modellemişin arabayı =) [:)]

2005-01-05 13:00:54

Re:FUTURE CITY

Ertuğ

eline sağlık kani çok fantastik

2005-01-05 13:23:25

Re:FUTURE CITY

KeremGogus

1. ve 2. resimde poligon sayisi dusuk. Modeller detaysiz, teskturler gercek dunyada olamayacak kadar puruzsuz, golgeler yeteriz. Isik kalitesi dusuk. GI yada radiosity (yada ikisi birden) light gel ile beraber uygulanmaliydi.

DMC modeli detaysiz, yine texturler kotu. Hatta otomobilin govdesinde yok gibi. Bu modele farkli textuler, biraz daha dogal gorunmesi isin bumpmap (toz, camur) ve HDRI uygulamaniz gerekir. Ayrica modelleme yaparken fotograf referans alirsaniz daha iyi olur. Otombilin burnunuda hemen hic detay yok.

2005-01-07 06:41:45

Re:FUTURE CITY

kani

1 ve 2. resimde poliygonlar sayisi düsük= katilmiyorum
modeller detaysiz= katilmiyorum
gercek dünya yapmaya niyetim yok! ToyStory gibi pilastik yapi da hosuma gidiyor
GL yada radiosity ve light= yapacagim

DMC texture kulanmadim material metalic kulandim
otombilin eksikleri var. kapisi acilacak, önünüdeki isiklari yapilacak

sagol yorumun icin

2005-01-07 16:09:21

Re:FUTURE CITY

Pulsar

Animasyon yapacağım diyordun sen galiba ilk resimdeki mekanda geçen.Bu yüzden GI ile elde ettiğin render sürelerine bence bir bak ve bunun çıkarına olup olmadığını bir düşün.Çünkü GI lar genelde çok yavaştır normal render motorlarına göre.Sonra ne bileyim kare başına 20dk filan sürerse saniyesi 20x24=480 dakika=8 saat e gelecektir.

2005-01-07 20:48:30

Re:Re:FUTURE CITY

KeremGogus

[quote=4104]1 ve 2. resimde poliygonlar sayisi düsük= katilmiyorum
modeller detaysiz= katilmiyorum
gercek dünya yapmaya niyetim yok! ToyStory gibi pilastik yapi da hosuma gidiyor
GL yada radiosity ve light= yapacagim

DMC texture kulanmadim material metalic kulandim
otombilin eksikleri var. kapisi acilacak, önünüdeki isiklari yapilacak

sagol yorumun icin[/quote]

Kusura bakma - ben hep hareketsiz resimler uzerinde calistigim icin agiz aliskanligi olmus. Animasyon olacaksa poligon sayisi cok yuksek olamaz zaten motion blur kullanirsan dusuk poligon fark edilmiyor bile.

DMC´nin elinde fotografi olursa daha garanti olur. Ben cok rezil oldum fotograf kullanmadigim icin.

Bir de islemcim patladigi icin yuksek poligon falan hayal zaten artik ! :(

Pulsarin dedigi gibi Radial Light´da animasyon icin fazla sanirim. Yani Bryce´da radial-light-dome kullandigim zaman anti-alias kapaliyken bile 2.5 saat diyor.

2005-01-09 04:32:26