[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
Yeni Render aldım yorumlarınızı bekliyorum
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/333.jpg[/img]
Re:[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
parcalari ice dogru cektinmi?yani parcalarin bi kalinligi olmasi lazim
bide yerdeki kaplama cok temiz hatta beton dokmus gibi biseyle mix olarak karistirirsan daha ii sonuc alirsin sanirim :)
kolay gelsin
herkese iyi calismalar saygilar... :)
Re:[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
cam dışında gayet başarılı..çok beğendm.poligon modelleme mi kullandın teknkten bahsedersen kısa bişey sevinrim..
Re:[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
Ewt poligon modelleme ertuğ sonra da mesh smooth´u 2 değerinde kullandım.
Azrail ne demek istediğini pek anlayamadım yani şimdi yer nasıl olmuş?Ona göre düzeltiyim?
Re:[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
Evet kırmızı daha iyi olmuş.
zemindeki taşlar iyi ama kabartma yok (bump)
zanki zemindeki duvar kağıdı gibi dümdüz duruyor.
Re:[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
kapilarin ,bagajin ve on kaputun ayri oldugu icin oralar plane nin kalinligi olmadigini gosteriyo kenarlarindan biraz ice dogru cekersen edgeleri (yani kopyalayarak[G1]) plane gercekte oldugu gibi 3-4 mm kalin olur daha ii olur die dusunuyorum
anlatamamis olabilirim son 2 haftadir kimseye bisi anlatamiyorum[G3]
herkese iyi calismalar saygilar..[G11]
Re:[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
bence çok iyi olmuş,daha iyi bir render alınabilir
ayrıca tekerlekleri elden geçirirsen iyi olur,bence bu haliyle olmamış,doku ile halletmen daha faydalı olur,kolay gelsin.
Re:[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
Ya yerde hem specular hem de bump var ama yeterli diil heralde.
Azrail Plane olarak neden bahsediosn yerden mi gökten mi nerden???[:D][:D]
Re:[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
modelleme gayet güzel sadece üst düzey bazı eksiklikleri var gibi o kadar yanaşamıyoruz, materyal olayınada biraz eğilirsen yaptığın işi daha iyi gösterir.
Re:[King_Arthur] > 333- nolu çalışma
Arkadaşlar bir de yeni material ve V-Ray ile reder alıym bakalım o zmn neler olcak...