[aXe] piano

[aXe] piano

aXe

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/188.jpg[/img] Arkadaşlar bu çalışmada brazil r/s 1,0 ışıkları ve dakuları kullanıldı. Global illumination ve skylight kapalı. Gölgeler VRayshadow. Pencerelerde Rectangle Area var. Sizce nasıl olmuş. :) (Çözünürlüğü biraz kötü oldu. Fazla zamanım yoktu kusurabakmayın.)

2004-11-26 18:56:24

Re:[aXe] piano

drekon

çözünürlükten birşey farkedilmiyor ama .:

biraz daha yukarıdan bir render alabilirsin. bu açı kötü olmuş. bacakları ön planda.

mumlar yanıyorsa bu ışıkta o kadar parlamazlar.

2004-11-25 14:52:57

Re:[aXe] piano

Asp!r!N

bide pianonun icindeki kirmizilik carpti gozume...
gerci pianodan pek anlamam ama...[G3]
herkese iyi calismalar....[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/177.jpg[/img]

2004-11-25 14:55:34

Re:[aXe] piano

niluferDurna

sevgili aXe ;

@ brazil kullanıyor olabilirsin ; ama ne derece doğru bir kullanım söz konusu ?

@ brazil map kullanman oldukça iyi fakat malzeme yerine tam oturmamış . yerdeki map tile sayısı oldukça düşük... yerde hafif flu bir yansıma olmalı... ve bump olduğundan pek emin değilim...

@ piyano modeli için bişey diyemiycem :P .. çünkü model hakkında bi fikrimiz oluşamıyor ışık yüzünden ... anlam veremediğim yansımalar var. malzemesini ne olarak düşündün... bu kadar yansıma ?

@ gerçekçilik amacımız değilmi ? dışarıda neden bir mekan yok. bu kadar ışık nerden geliyor ? cam da yok gibi , yada tül onun gibi bişi ???

@ çerçeveler basit ve uğraşılmamış gibi duruyor...malzemeside çok belli olmuyor ...

@ ışık çok aşırı .. gölge ters yerden vurmuş... ayarlarda bi yanlışlık yapıyorsun sanırım ..

biraz daha dikkatle çok daha iyi sonuçlar alacağına eminim...

sevgilerrrr

2004-11-25 20:42:16

Re:[aXe] piano

çağatay köroğlu

cokı patlama var bır de brazıl le neden vray shadow kullandın anlamak mumkun degıl kamera acısı hıc olmamıs pıyanoyu bu acıdan gormek bı ısımıze yaramıyor

2004-11-26 14:19:45

Re:[aXe] piano

Reality__

Aciyi degistirsen cok daha ii olurdu birde materyal isikdan dolayi olsa gerek cok parlak duruyor.

2004-11-26 18:56:24