Leopard2A4 Yapım Aşamasında...

Leopard2A4 Yapım Aşamasında...

GARYOSAVAN

Düşük poligon olarak Battlefield 1942, Crysis ve Armed Assault´ta çalışacak şekilde modelliyorum. Bitirdiğim zaman son halini ve oyun içi screen shotlarınıda yollarım. :)

2008-11-14 02:56:21

Cvp

ermet

selam izzet bence gayet başarılı bir çalışma oluyor bitince dahada net ortaya çıkacak sana kolay gelsin başarılar

2008-11-14 18:43:22

Cvp

Rhino-MK

selam İzzet çalışman çok güzel ve temiz olmuş çok beğendim eline sağlık bende Rhino programında çeşitli araçlar çiziyorum şimdi sana bir sorum olacak acaba Rhino programında çizilen araçları herhangi bir pc oyununda kullanmak mümkünmü eğer mümkünse bu nasıl olur bana bu konuda bilgi verirsen sevinirim saygılar.

2008-11-14 19:39:03

Cvp

GARYOSAVAN

3ds veya obj olarak export edebiliyorsan sonrada unwrap yaparken sorun yaşamıyorsan kullanabilirsin. Bazen export edilen modellerde anlamadığım şekilde unwrap yapamama sorunları oluyor.

2008-11-14 20:36:05

Cvp

fx7600gs

modelleme güzel görünüyor.elinize emeğinize sağlık.

paletleri döndüren silindirlerde dişli olur.zma sınıfı savaş araçlarında paletlerin altına balata türevi malzemeler koyulur.bu hem paleti korumak için.hemde asfaltı korumak içindir.

periskoplar vardır.bunlar sayesinde tank içerisindeki bir kişi.......3cm´ye 7cm ebatında olan periskoplardan bakarak tankın dışını görebilir.bu periskoplardan tankda çok sayıda bulunur.bunlar kurşun geçirmez camlardır.periskoplar BTR80,BTR60 ve zma´dada vardır.

birde tankların üzerine genelde bir uçaksavar koyulur.

kolay gelsin.

2008-11-15 12:45:34

Cvp

GARYOSAVAN

Verdiğin bilgiler için çok teşekkürler. Yapım aşamasında diye de yazmıştım. Osprey PDF bankasından ve aşağıdaki linklerden görsel buldum. Yavaş yavaş çizime devam ediyorum. Uçak savar dediğin bu tankta MG42. Periskop dediğin kule kısmında komutan kupolası sürücü kısmında normal kupola. ;)

http://www.panzer-modell.de/referenz/in_detail/Leopard_2A4/leo2a4.htm

http://www.panzer-modell.de/referenz/in_detail/leo2a4_at/leo2.htm

2008-11-15 16:22:58

Cvp

ania

Güzel bir model.
Sadece bir şey gördüm, o köşe fazla sivri:
www.ania.xibo.at/tmp/leopard.jpg

2008-11-15 21:37:46

Cvp

mateus

GÜZEL ÇALIŞMA

2008-11-16 14:21:53

Cvp

sislisokak

hocam eline saglık hakkaten de canavar gozukuyor.
yanlız anlamadigim bi nokta var
top kısmı haric gerisi poly modelleme degil gibi geldi bana
sanki path ile yapmısın hissiyatı uyandırdı bende ..
:)
ama yinede 6542 poly icin hakkaten saglam bi model olmus
modelleme kısmını biraz acarsan sevinirim
zira bendeki bazi projelerde de bole az poly sayili olmasi acikcasi isime cok gelir :)

2008-11-17 11:46:30

Cvp

GARYOSAVAN

Tüm objeler box ve cylinder´den edit poly´e çevrilerek yapıldı. Yüzey sayısını tam olarak bilmek için bu şekilde yapmam gerekiyor. Zaten bilinçli olarak bol köşeli tank, uçak ve arabaları seçiyorum. Bu modellemek hem daha kolay hemde hata oranı oldukça azalıyor. Silindirler tekerlekler için 18 namlu ve kupolalarda 10-14 arası. Ancak kesinlik 6 ve 8 li yüzeyler kullanmıyorum. Armed Assault ve Crysis´te bu tür yüzeyler direk sırıtıyor. Oyun motoru 40K´ya kadar modelleri destekliyor. Ancak yinede performans için 10K´yı geçmemeye uğraşıyorum. Savaş gemileri ve bol parçalı helikopterlerde mecburen çok yüzey kullanmak zorunda kalıyorum. Sağ ve solunda aynı objeleri barındıran modellerde tek tarafı modelledikten sonra önce unwrap yapıyorum sonra mirror copy kullanıyorum. Daha sonra mirrorlarda unwrap haritasındaki yerlerini değiştiriyorum. Çünkü bu araçlarda kamuflaj var ve aynı yüzeyleri üst üste kullanınca hiç istenmeyen texture hataları ortaya çıkabiliyor.

2008-11-17 13:57:00