Rig çalışabilmek için hazırladığım model...

Rig çalışabilmek için hazırladığım model...

Deadbeat

Topolojiyi düzelttikden sonra sırt bölgesindeki kaslarda ufak düzenlemeler yapacam (sırtın bazı kısımlarındaki poligon eksikliği yüzünden sonraya kaldı bu işlem). Yine topoloji işleminden sonra kalça ve bacakdaki kas geçişlerini biraz yumuşatacam (topolojiyi görebilmek için, bir kaç yeri birazdaha belirgin yaptım. Kalçadan bacağa giden kas grubu gibi...)


Anatomi konusunda bir iddiam olmasada denemiş oldum :).

El ve ayak orantısında biraz kararsız kaldım. Hatta şuanki haliyle ayaklar sanki ufak olmuş. [:)4]

[img]http://img259.imageshack.us/img259/7750/25925718sr5.jpg[/img]

2008-03-25 04:54:40

Cvp

no_fear

güzel gözüküyor.eline saglık.omuz kasında bir poblem var sanki omuzu tam sarmıyor.
karakterin yüzü çok toparlak duruyor.(belki sen hayalinde john locke tarzı bişey yapmak istemişsindir bilemem [:/])
ama ben o kasları gördükten sonra daha kemikli bir yüz görmeyi umardım. [:J]

2008-03-25 22:12:24

Cvp

Deadbeat

Teşekkürler, aslında omuzdaki kaslar sanırım bu şekilde. Yinede topolojiyi görebilmek için bazı kasları biraz daha şişirdim. Topoloji işleminden sonra kasların şişkinliğini azaltacam.

[img]http://img213.imageshack.us/img213/305/16191729jp8.jpg[/img]

Surat konusuna katılıyorum. Benimde içime sinmedi ama bir referans kullanıp ona benzetmek istemedim. Şuanki haliylede, sakal bıyık eklenince birşeye benziyor (zbrushda bunları eklememin nedeni, max da kıl tüy çalışmak). Bir hayalim yoktu :P, tek düşüncem orta yaş bir şey olmasıydı 35 lerde felan. Rig, hair ve bi kaç eksiğimi giderdikten sonra bu model "Kara Şovalye" isimli bir çalışmamın parçası olacak. Bu yüzden orta yaş birşey düşündüm. Gerçi kendisi, insan görünümünde bile olmayabilir :). Amaç eksikleri gidermenin yanı sıra birazda anatomi kasmak oldu.

Tekrar teşekkürler, başarılar.

2008-03-26 15:15:42

Cvp

Rhino-MK

GAYET GÜZEL BİR ÇALIŞMA ELİNE SAĞLIK.

2008-03-31 19:47:47

Cvp

sislisokak

arkadasim gercekten eline saglık model saglam gidio
ama ben senin yerinde olsaydim sirf rig calisabilmek icin bu kadar yuksek polygonlu bi model zannımca kullanmazdim
ha dersen ki "haci bu modeli ileride animasyonumda kullanıcam" haklısın derim :)
ama dusuk poly sayisi herzaman iyidir ....
genede eline saglik cok saglam olmus...
tabii elleri ve ayaklarin topologysini duzeltince :)

2008-04-01 02:49:34