Garip Bir Tür
Garip Bir Tür
Herkeze iyi çalışmalar adam akıllı ilk organik denemem diyebilirim dinazor diye başladım ejderhaya dönüştü :D bakalım sonlara doğru ne olacak sormak istediğim konu normalde bir objeyi sahneden gizlemek için kullandığımız "Hide selection" komutunun poligonları seçipte o poligonları gizleyebileceğimiz bir versiyonu varmı çünkü çizime başlarken riglemek gibi bir düşüncem yoktu (daha doğrusu o konuda pek bir bilgimde yok) o yüzden karakterin pozunuda ona göre verdim dolayısıyla modellerken kolların ve bacakların arkasındaki(vicuda birleştiği yerdeki) yüzeyleri göremediğim için bağlayamıyorum.
Herkeze İyi Çalışmalar
Cvp
yandaki modify panelinde var
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/xbFWxSbqm.gif[/img]
Cvp
Teşekkürler ferhat yardımın için çok faydası oldu sağol
Artık Kanatıda olan bir dinazorum oldu:D çalışmaya devam ediyorum el ve ayak pençeleri kaldı sırada ondan sonra doku ve bir yuva yapacam bu arkadaşa
Herkeze İy Çalışmalar
Cvp
Ayaklar ve boyun fazla kalın.
Kafa çok güzel oldu.
Cvp
ayaklar fazla kısa gibi...
Cvp
Teşekkür ederim arkadaşlar yorumlarınız için vicudu kafamdan yapınca biraz orantısız oldu galiba ama ayaklar konusunda bende biraz kararsız kaldım çünkü bir uçağı düşündüğümde koca uçağı yere indikten sonra taşıyan 3 adet ufacık tekeri var bu yaratığı düşününcede koca bir vücudu ancak böyle bir kaslı bacak taşır diye düşündüm dolayısıyla biraz kalın ve badi bir karakter oldu bunu yavrularını koruyan bir anne ejder olarak düşündüm ve sunumu bi mağrada yaptım şimdi yavaş yavaş dokulara geçiyorum tekrar teşekkürler yorumlarınız için
Herkeze iyi çalışmalar
Cvp
Ağız kenarları, göz kenarları ve kafanın bazı yerlerinde daha fazla smooth vermelisin, biraz keskin olmuş.
benden de bi yanıt :)
kuyruk kısmına takıldım; başlangıç ve uç kısımları özellik le kutu gibi olmuş sankim (köşegen), kas yapısından mıdır orasını bilemem :D
Cvp
ferhat teşekkürler yorumun için göz kenarlarına biraz daha smooth verdimde ağız kısmı bana daha köşeli olması gerekir gibi geldi ben de tam tersini yapıp o kısıma yeni segmentler ekleyip keskinleştirmiştim :D tekrar teşekkürler yorumun için
m@cker_54: Teşekkürler yorumunuz için daha önce de dediğimgibi vicudu referans kullanmadan yapınca bazı anatomik bozukluklar çıktı ama bundan sonra pek fazla değişiklik yapmak istemiyorum yeni çalışmaya başlayıp onda hatalarımı gidermem daha doğru olacak sanırım zira elimdeki iş uzadıkça sıkıcı bir hal alıyor tekrar teşekkürler yorumunuz için
Herkeze İyi Çalışmalar...
Cvp
kenarlara smoot vermek ile orayı yumuşatmaktan bahsetmiştim yanlış anlaşılma olmuş :)